Πήλιο - Μονοπάτι Χάνια - Ζαγορά - Μονοπάτι καταρρακτών, κυκλική / 15/04/2023

Photo ofΠήλιο - Μονοπάτι Χάνια - Ζαγορά - Μονοπάτι καταρρακτών, κυκλική / 15/04/2023 Photo ofΠήλιο - Μονοπάτι Χάνια - Ζαγορά - Μονοπάτι καταρρακτών, κυκλική / 15/04/2023 Photo ofΠήλιο - Μονοπάτι Χάνια - Ζαγορά - Μονοπάτι καταρρακτών, κυκλική / 15/04/2023

April 20, 2023

near Chánia, Thessaly (Greece)

Μια πανέμορφη διαδρομή μέσα στην καρδιά του Πηλίου που διασχίζει πυκνά δάση οξυάς, ρυάκια με τρεχούμενα νερά και έχει και πρόσβαση στον καταρράκτη του ρέματος της Πλακωτούρας. Διαδρομή που είναι must να γίνει Άνοιξη και ξεκινάει από το πρώτο πάρκινγκ του χιονοδρομικού κέντρου στα Χάνια. Κατηφορίζει μέσα από ρέμα που στην συνέχεια συναντάει το βασικό καλντερίμι που συνδέει τα Χάνια με τη Ζαγορά. Το καλντερίμι που σε αρκετά σημεία έχει υποστεί σημαντικές φθορές είναι καλά σηματοδοτημένο με κόκκινα σημάδια και βελάκια και σε τουλάχιστον 10 με 12 φορές ακολουθώντας το, διασχίζουμε κάθετα την Ε/Ο Πορταριάς - Ζαγοράς μέχρι το ξωκλήσι του Προφ. Ηλία. Θαυμάσιο σημείο για στάση, καθώς από εδώ ξεκινάει στην ουσία ο δρόμος της επιστροφής. Η επιστροφή λοιπόν γίνεται μέσα από μονοπάτι που ξεκινάει από την χαρακτηριστική φουρκέτα του δρόμου περίπου 300 μ. προς τα πίσω από το εκκλησάκι. Στην αρχή είναι στενός δασικός δρόμος και στη συνέχεια συναντάει το γνωστό ώς μονοπάτι των καταρρακτών, που περνάει πρώτα από τον καταρράκτη στο ρέμα της Πλακωτούρας, μετά σαν χαρακτηριστικό σημάδι υπάρχει η καλύβα του συλλόγου Κυνηγών και τέλος μέσα από αρκετά επίπονη ανηφορική διαδρομή όλη μέσα σε πυκνό δάσος οξυάς καταλήγει πίσω στο πάρκινγκ του χιονοδρομικού. Κόκκινα σημάδια και σε αυτό το κομμάτι.

PictographWaterfall Altitude 2,543 ft

PictographPicnic Altitude 3,013 ft

Καλύβα Κυνηγετικού Συλλόγου

• Dimitrios Chatzoudis Aug 5, 2023

Ξεκινήσαμε από το εκκλησάκι του προφήτη Ηλία..όχι πολύ ενδιαφέρουσα πορεία μέχρι τα Χάνια μιας και "κόβει" συνέχεια τον δρόμο με πολλά αυτοκίνητα και φασαρία..
    Στα Χάνια γίνονται έργα δρόμου και θέλει λίγο εξερεύνηση για την εύρεση του μονοπατιού
    Μέχρι την καλύβα των κυνηγών και τον πρώτο καταρράκτη όλα οκ..μετά χάσαμε το μονοπάτι και βρεθήκαμε στο μονοπάτι της βαθιάς του Πόρου..από εκεί αφού μας τελείωσε η μπαταρία αναγκαστηκαμε να γυρίσουμε απ' τον δρόμο μέχρι το εκκλησάκι του προφήτη Ηλία...όχι ευχάριστο τουλάχιστον με τόση κίνηση αυτοκινήτων