Photo ofΠήλιο: Μηλιές-Νιάου (Αφέτες)-Φαράγγι Χαλορέματος-Άφησσος Pelion: Milies-Niaou (Afetes)-Chalorema ravine-Afissos Photo ofΠήλιο: Μηλιές-Νιάου (Αφέτες)-Φαράγγι Χαλορέματος-Άφησσος Pelion: Milies-Niaou (Afetes)-Chalorema ravine-Afissos Photo ofΠήλιο: Μηλιές-Νιάου (Αφέτες)-Φαράγγι Χαλορέματος-Άφησσος Pelion: Milies-Niaou (Afetes)-Chalorema ravine-Afissos

March 26, 2018
March 2018

near Miléai, Thessaly (Greece)

Διάρκεια 3.45' από Μηλιές μέχρι Νιάου και άλλη μία ώρα για τη διάσχιση του φαραγγιού, σύνολο περίπου πέντε ώρες με τις στάσεις. Σήμανση με πινακίδες και κόκκινα σημάδια. Σύντομη περιγραφή: Ξεκινώντας από την πλατεία των Μηλεών, αρχικά κατηφορίζουμε στην άσφαλτο ακολουθώντας τις πινακίδες προς Νεοχώρι. Περνούμε το ρέμα και ανεβαίνουμε στη ράχη, όπου υπάρχει δρόμος και πάμε δεξιά (προσοχή, όχι ευθεία προς Νεοχώρι!). Ακολουθούμε τη σήμανση, περνούμε νέο ρέμα, ανηφορίζουμε στην επόμενη ράχη και κατηφορίζουμε ξανά. Ο δρόμος τερματίζει σε σπίτι. Κατηφορίζουμε στον ελαιώνα και τριάντα μέτρα κάτω από το σπίτι βρίσκουμε τη συνέχεια του μονοπατιού που κατηφορίζει. Περνούμε το Πλατανόρεμα και ανηφορίζουμε. Στον δεύτερο δρόμο που θα συναντήσουμε πάμε δεξιά, περνούμε από τον οικισμό Ζερβόχια. Βγαίνοντας από τον οικισμό, ακολουθούμε τη σήμανση αριστερά, διασχίζουμε λοξά την κύρια άσφαλτο, και συνεχίζουμε σε χωματόδρομο και καλντερίμι προς το νεκροταφείο της Νιάου (Αφέτες). Μπαίνουμε στο χωριό, περνάμε από το γεφύρι και φθάνουμε στην πλατεία. Από εκεί κατηφορίζουμε προς το φαράγγι του Χαλορέματος και καταλήγουμε στην παραλία του Αμποβού στην Άφησσο. Δείτε περισσότερα στο Περπατώντας στο Πήλιο: http://walking-pilion.blogspot.gr/2018/04/blog-post.html
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Μετά τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου 2023, το φαραγγι του Χαλορέματος είναι κλειστό και το ξύλινο γεφύρι κατεστραμμένο. Οι πεζοπόροι μπορούν να φθάσουν στην Αφησσο από την άσφαλτο που περνά απο το ξενοδοχείο Καραβία.
Time 5 hours with stops (3.45' Milies to Afetes), signed with red paint waymarks and round signs. See more details at Walking in Pelion blog: http://walking-pelion.blogspot.gr/2018/04/milies-afetes-niaou-chalorema-ravine.html
UPDATE 9/2023: THE CHALOREMA GORGE IS UNPASSABLE and the wooden bridge is destroyed by terrible flooding. One can always get from Niaou to Afissos by the asphalt passing by hotel Karavia.

Πλατεία Νιάου Square of Niaou (Afetes)