Photo ofΠήλιο: Μακρινίτσα-Πουριανός Σταυρός-Δυτικό Καταφύγιο (κυκλική) Pelion: Makrinitsa-Pourianos Stavros-West Refuge (circular) Photo ofΠήλιο: Μακρινίτσα-Πουριανός Σταυρός-Δυτικό Καταφύγιο (κυκλική) Pelion: Makrinitsa-Pourianos Stavros-West Refuge (circular) Photo ofΠήλιο: Μακρινίτσα-Πουριανός Σταυρός-Δυτικό Καταφύγιο (κυκλική) Pelion: Makrinitsa-Pourianos Stavros-West Refuge (circular)

December 8, 2017
December 2017

•   2.3 1 review

near Makrinítsa, Thessaly (Greece)

Mεγάλη κυκλική διαδρομή με αφετηρία και τέλος τη Μακρινίτσα. Βαδίζουμε σχεδόν συνεχώς σε δάσος οξιάς (και καστανιάς), ανεβαίνουμε μέχρι σχεδόν ως τον Πουριανό Σταυρό, μετά περνούμε από το Δυτικό Καταφύγιο (ανάγκης) και επιστρέφουμε πίσω από το γεφύρι της Καρυάς. Ξεκινώντας από το πάρκινγκ της Μακρινίτσας (Μπράνη), ανηφορίζουμε προς το παλιό μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής και συνεχίζουμε βορειοανατολικά προς Φλάμπουρο και Πουριανό Σταυρό. Φθάνοντας κοντά στις εγκαταστάσεις των ραντάρ, συναντούμε χωματόδρομο στον οποίο βαδίζουμε προς τα αριστερά (προσοχή!), αποφεύγοντας έτσι την απαγορευμένη στρατιωτική ζώνη (και την ανάγκη άδειας από την Αεροπορία). Ο δρόμος μας φέρνει στο Δυτικό καταφύγιο ανάγκης που είναι πάντα ανοικτό. Λίγα μέτρα πριν φτάσουμε στο καταφύγιο φεύγει δεξιά μονοπάτι που συνεχίζει προς Πουρί (το αγνοούμε). Aπό το καταφύγιο συνεχίζουμε λίγο ακόμα στο δρόμο και παίρνουμε αριστερά το μονοπάτι που κατηφορίζει (ευθεία πάει προς Λαγωνίκα). Πιο κάτω περνούμε ξύλινο γεφυράκι και συνεχίζουμε ξανά σε χωματόδρομο προς το γεφύρι Καρυάς και το Τρανό Ίσωμα. Επιστρέφουμε στη Μακρινίτσα μέσω Προφήτη Ηλία έχοντας θέα τον Παγασητικό. Διάρκεια 8-9 ώρες, σήμανση με σκέτα κόκκινα σημάδια και μερικές πινακίδες (προσοχή συνυπάρχουν στο πρώτο τμήμα της διαδρομής κόκκινα σημάδια σε άσπρο φόντο, από έναν αγώνα ορεινού τρεξίματος).
Δείτε περισσότερα στο Περπατώντας στο Πήλιο: http://walking-pilion.blogspot.gr/2018/01/blog-post.html
Starting from the parking at the end of the asphalt in Makrinitsa, we climb in a northeast direction passing from the old monastery of Agia Paraskevi and continue to Trano Isoma and Flabouro. Eventually we come to a dirt road near the military zone. We walk on this to the left (attention!), thus avoiding to enter the forbidden zone. The road leads to the West Refuge (bivouac). A few meters before the refuge, we notice a path on the right towards Pouri (we don`t walk on that). After a few more meters on the road, we find the path on the left leading down to Karias stone bridge, Trano Isoma, Profitis Elias and finally back to Makrinitsa. Duration 8-9 h. The route is marked with plain red paint marks and a few signs.

• Photo of Armcc4
    Armcc4 Nov 28, 2020

Αρκετα καλη αναβαση με καλη υψομετρικη,ομορφη θεα σε αρκετα σημεια,η δυσκολια ανεβαινει οταν εχει τελευταιο κομματι του κατα τη διαρκεια της καταβασης ομως ειναι εντελως παρατημενο,ελαχιστη σημανση σε δυσκολα σημεια και πεσμενα δεντρα,κλαδια γενικες γραμμες ενα αξιολογο μονοπατι.

• Photo of pol_87
    pol_87 Dec 26, 2020

Από τις πιο ωραίες διαδρομές που έχω κάνει...