Πήλιο: Μακρινίτσα-Κάτω Κερασιά Pelion: Makrinitsa-Kato Kerasia

Photo ofΠήλιο: Μακρινίτσα-Κάτω Κερασιά Pelion: Makrinitsa-Kato Kerasia Photo ofΠήλιο: Μακρινίτσα-Κάτω Κερασιά Pelion: Makrinitsa-Kato Kerasia Photo ofΠήλιο: Μακρινίτσα-Κάτω Κερασιά Pelion: Makrinitsa-Kato Kerasia

February 26, 2012
February 2012

near Makrinítsa, Thessaly (Greece)

Mε αφετηρία την πλατεία της Μακρινίτσας, ανηφορίζουμε σε καλντερίμι-μονοπάτι προς βορράν στην τοποθεσία Παναγιάς Πουρνάρι και Λούτσα. Περνούμε τη ρεματιά της Καλιακούδας με το τρίτοξο γεφύρι της Λέσχιανης και καταλήγουμε στο χωριό της Κάτω Κερασιάς. Διαδρομή διαρκείας 5,5 ωρών, καταλληλότερη για άνοιξη ή φθινόπωρο καθώς μεγάλο μέρος της γίνεται σε θαμνώδη βλάστηση. Υπάρχει πρόσβαση στην αφετηρία και το τέρμα με λεωφορείο του ΚΤΕΛ (www.ktelvolou.gr).
Δείτε αναλυτική περιγραφή στο: http://www.walking-pilion.blogspot.com/2012/02/m.html
Α 5,5-hour walk from Makrinitsa to Kato Kerasia, passing from the old stone bridge of Leschiani. Mostly bushy vegetation, best suited to spring or late autumn. There is public transport (KTEL bus) to the start and finish (www.ktelvolou.gr).

ΛΕΣΧΙΑΝΗ Leschiani

• Photo of vasilisrev
    vasilisrev May 23, 2022

Το έκανα στις 21-5-2022, με την παραλλαγή "Μακρινίτσα-Λέσχιανη-επιστροφή" (δεν είχα μέσο να φύγω από Κάτω Κερασιά). Στο ξέφωτο της Λούτσας χάθηκα και στο "πήγαινε" και στο "έλα"--πρέπει να έμεινα εκεί μισή ώρα ψάχνοντας. Ίσως φταίνε τα ψηλά χόρτα αυτήν την εποχή.

• Photo of eosvolou /friends of the kalderimi
    eosvolou /friends of the kalderimi May 23, 2022

Έχουμε πληροφορίες ότι το καλντερίμι που κατεβαινει από τη Λούτσα στο γεφύρι είναι μισοκλεισμένο από βλάστηση, ισχύει? Αναμένουμε ότι Θα καθαριστεί σύντομα από πρόγραμμα του Δήμου Βόλου.