Photo ofΠήλιο: Λουζίνικο-Φαράγγι Καλιακούδας-Γεφύρι Αλεβίζου-Άγιος Αθανάσιος (κυκλική) Pelion: Louziniko-Alevizou br.(circular) Photo ofΠήλιο: Λουζίνικο-Φαράγγι Καλιακούδας-Γεφύρι Αλεβίζου-Άγιος Αθανάσιος (κυκλική) Pelion: Louziniko-Alevizou br.(circular) Photo ofΠήλιο: Λουζίνικο-Φαράγγι Καλιακούδας-Γεφύρι Αλεβίζου-Άγιος Αθανάσιος (κυκλική) Pelion: Louziniko-Alevizou br.(circular)

January 9, 2023
January 2023

near Klima, Thessaly (Greece)

Ξεκινώντας από το πέτρινο γεφύρι του Λουζίνικου, ανεβαίνουμε το φαράγγι της ρεματιάς της Καλιακούδας (ή Ξεριά). Στην πορεία μας έρχεται και συμβάλλει μικρότερο ρέμα από αριστερά στην τοποθεσία Διπόταμα. Η ανάβαση είναι εύκολη, εκτός από τρία σημεία, όπου χρειάζεται να κάνουμε λίγη αναρρίχηση. Μεγάλη προσοχή χρειάζονται και οι πέτρες που γλιστράνε από την υγρασία του φαραγγιού. Φθάνοντας στο γεφύρι Αλεβίζου, βαδίζουμε στον χωματόδρομο προς τα αριστερά. Στη δεύτερη απότομη στροφή δεξιά που κάνει ο δρόμος, πάμε ευθεία αριστερά, βρίσκοντας μονοπάτι με μπλέ σημάδια (θα σηματοδοτηθεί με κόκκινο χρώμα προσεχώς), που μας φέρνει στον Άγιο Αθανάσιο. Από εκεί ακολουθούμε μονοπάτι που μας επιστρέφει πίσω στο Λουζίνικο. Σήμανση με κόκκινη μπογιά, στύλους και πινακιδάκια. Μέσα στο φαράγγι δεν υπάρχουν σημάδια, καθώς δεν χρειάζονται. Ο χρόνος για μια μεγάλη ομάδα περίπου 7 ώρες, καθαρός χρόνος πορείας 5 ώρες 50'.
Starting from the stone bridge of Louziniko, we climb the gorge of the gorge of Kaliakouda (or Xeria). On our way a smaller stream comes and joins the main one on the left(at the location Dipotama). The climb is easy except for three spots that need climbing. Attention to the humidity of the canyon, which makes the stones slippery. Arriving at the Alevizou bridge, we walk on the dirt road to the left. At the second sharp road turn to the right, we go left and find a path with blue markings that brings us to Agios Athanasios. From there we follow a path that returns us back to Louziniko. Marking with red paint, posts and signs. Inside the gorge there are no signs, as they are not needed. Time for a large group 7 hours, moving time 5 hours 50'.