Photo ofΠήλιο: Λόφος Επισκοπής - Άγ Δημήτριος - Λόφος Επισκοπής. Pelion: Lofos Episkopis - Agios Dimitrios - Lofos Episkopis Photo ofΠήλιο: Λόφος Επισκοπής - Άγ Δημήτριος - Λόφος Επισκοπής. Pelion: Lofos Episkopis - Agios Dimitrios - Lofos Episkopis Photo ofΠήλιο: Λόφος Επισκοπής - Άγ Δημήτριος - Λόφος Επισκοπής. Pelion: Lofos Episkopis - Agios Dimitrios - Lofos Episkopis

April 18, 2020
April 2020

near Áno Vólos, Thessaly (Greece)

***Συμβουλέψου και τις φωτογραφίες***

Μια εύκολη διαδρομή με περισσότερα χιλιόμετρα στο ανέβασμα (6Km) αλλά μικρή ανηφορική κλήση και σύντομη κατάβαση από καλντερίμια (2Km). Προσφέρει μια δίωρη πεζοπορία με πολύ θέα και πεύκα.

Ξεκινώντας απο τον Λόφο Επισκοπής στη μεριά της Ανακασιάς, προχωράμε τον χωματόδρομο προς Άλλη Μεριά. Φτάνοντας στον κεντρικό δρόμο, εμείς συνεχίζουμε αριστερά πάνω τον χωματόδρομο. Αυτό συνεχίζεται μέχρι να φτάσουμε ψιλά στον ασφαλτόδρομο Άλλη Μεριά για Πορταριά, όπου στρίβουμε αριστερά πάνω στην άσφαλτο μέχρι την μεγάλη στροφή που θα βρούμε δεξιά μιας, όπου ανεβαίνουμε τον χωματόδρομο.

Θα μας βγάλει στο μικρό μαγαζάκι πάνω στον κεντρικό δρόμο Πορταριάς, περνάμε απέναντι τον δρόμο για Σταγιάτες. Στην πλατεία υπάρχει βρύση για να πιεις.

Στρίβουμε κάτω αριστερά ακριβώς μετά την πλατεία και μέσω καλντεριμιών συνεχίζουμε κατηφορικά συνέχεια (κόκκινες βούλες), περνώντας μερικές φορές τον κεντρικό δρόμο.

Καταλήγουμε Ανακασιά στην Κιβωτό του Κόσμου (πρώην σπίτι Λούλης) και εκεί παίρνουμε το παλιό καλντερίμι που αχνοφαινεται κάτω από τη βλάστηση, για να μας βγάλει στην θέση που ξεκινήσαμε.

PictographPanorama Altitude 614 ft

Ευθεία προς εκκλησία απέναντι

Απέναντι

Κάτω αριστερά

Το τέλος

• chernogorsky Oct 11, 2020

Amazing trial, if go opposite direction (fast altitude gain first, than slow decent)