Πήλιο, (Χάνια - Μακρυράχη 16-07-2023)

Photo ofΠήλιο, (Χάνια - Μακρυράχη 16-07-2023) Photo ofΠήλιο, (Χάνια - Μακρυράχη 16-07-2023) Photo ofΠήλιο, (Χάνια - Μακρυράχη 16-07-2023)

July 16, 2023
July 2023

near Chánia, Thessaly (Greece)

Πανέμορφη και εύκολη διαδρομή στο εντυπωσιακό Πήλιο, με αφετηρία το parking του χιονοδρομικού κέντρου στα Χάνια.
Ακολουθούμε για λίγο την ανηφορική πορεία του ασφάλτινου δρόμου προς το χιονοδρομικό και από την αριστερή του μεριά βρίσκουμε την αρχή του μονοπατιού, (υπάρχει σχετική ένδειξη - ταμπελάκι του ΕΟΣ Βόλου), μπαίνουμε σε ευδιάκριτο μονοπάτι το οποίο και ακολουθούμε κατηφορίζοντας ήπια με αρκετούς ελιγμούς σε όλη του την πορεία του μέχρι και τον τελικό μας προορισμό, ο οποίος είναι το χωριό Μακρυράχη.
Σχεδόν σε όλο του το μήκος το μονοπάτι είναι σκιερό, καθόσον διέρχεται κάτω από πυκνές και πανύψηλες αγριόλευκες στην αρχή, οξιές αργότερα και καστανιές προς το τέλος.
Από τα μέσα της συνολικής του χιλιομετρικής απόστασης, το μονοπάτι ακολουθεί μια διαδοχική εναλλάξ διέλευση των δύο πλευρών της ρεματιάς, κατεβαίνοντας στην κοίτη της, όπου συναντώνται αρκετοί μικροί καταρράκτες, αλλά και έναν μεγαλύτερο, καθώς επίσης και πάμπολες βάθρες με παγωμένο νερό, ιδανικότατες για δροσιστικό μπάνιο από τους τολμηρούς.
Τα τρία τελευταία του χιλιόμετρα γίνονται πάνω σε αγροτικό δρόμο, που εξυπηρετεί χωράφια και αγροικίες της περιοχής κι εδώ, απαιτείται μια στοιχειώδη προσοχή ως προς την ακολουθούμενη κατεύθυνση, καθώς η σήμανσή του υστερεί ή έχει καταστραφεί.

PictographTree Altitude 3,290 ft

PictographTree Altitude 2,957 ft

Κάτω από τις πανύψηλες αγριολεύκες & οξιές!

PictographWaterfall Altitude 2,586 ft

PictographWaterfall Altitude 2,540 ft

Μεγάλες βάθρες με παγωμένο νερό!