Photo ofΠήλιο: Χάνια - Αηδονάκι 1537 μ. (κυκλική) Pelion: Chania-Aidonaki peak 1537 m. (circular) Photo ofΠήλιο: Χάνια - Αηδονάκι 1537 μ. (κυκλική) Pelion: Chania-Aidonaki peak 1537 m. (circular) Photo ofΠήλιο: Χάνια - Αηδονάκι 1537 μ. (κυκλική) Pelion: Chania-Aidonaki peak 1537 m. (circular)

January 7, 2018
January 2018

•   4.7 1 review

near Chánia, Thessaly (Greece)

H κυκλική αυτή διαδρομή χρησιμοποιεί τμήματα μονοπατιών που δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες του αγώνα ορεινού τρεξίματος UTP, χωματόδρομους και ένα μικρό μέρος της είναι στην ΄άσφαλτο που πάει προς τις κεραίες. Προσοχή χρειάζεται ένα κομμάτι που χρησιμοποιείται ως πίστα ποδηλάτων downhill. Στην κορυφή Αηδονάκι υπάρχουν ο πύργος του ΟΤΕ και πολλές κεραίες τηλεπικοινωνίας. Όλη η διαδρομή γίνεται σε δάσος οξιάς. Σήμανση με κόκκινα σημάδια σε άσπρο φόντο ή απλά κόκκινα. Καθαρός χρόνος πορείας 3 ώρες περίπου, με τις στάσεις 3,5 ώρες. Αρχή στο πάρκινγκ του πρώην Πηλέα, λίγα μέτρα πάνω από τον κύριο δρόμο των Χανίων. Όπως αρχίζει ο χωματόδρομος, πάμε αριστερά επάνω προς το γήπεδο και αμέσως δεξιά στο μονοπάτι. Βγαίνουμε στην άσφαλτο και την ακολουθούμε ανηφορικά. Μετά μπαίνουμε δεξιά σε ανηφορικό χωματόδρομο και από το τέρμα του συνεχίζουμε σε μονοπάτι-πίστα downhill μέχρι την κορυφή. Αρχίζοντας να επιστρέφουμε πίσω από το ίδιο, στα 50 μέτρα παίρνουμε το μονοπάτι αριστερά, που μας κατεβάζει στο Γαλανόρεμα. Εδώ μπαίνουμε σε δρόμο και τον ακολουθούμε ευθεία για την επιστροφή στον Πηλέα.
Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες στο Περπατώντας στο Πήλιο:
This circular walk in beech forest uses forest roads and sections of paths created for UTP, a mountain running race held in Pelion. A small part of it is asphalt. Special attention is required on a path section which is used for downhill biking. Aidonaki peak houses various telecommunications antennas, but still offers good views to the norh and west from certain spots. Walking time is about 3 hours, with stops 3,5 h. Start and finish at the parking of Pileas restaurant (currently not in operation), a few meters above the main asphalt road at Chania. The path is marked with red dots on white or plain red dots.

Aidonaki 1537 m. Αηδονάκι 1537 μ.

• Photo of dragsha
    dragsha Jul 23, 2018

The trail is nice but there is no view on the top, everywhere is woods😉

• Photo of fykoulas
    fykoulas Sep 9, 2018

Εξαιρετική διαδρομή, φανταστικό μονοπάτι !!! Το μονο αρνητικό ο λιγος ασφαλτοδρομος, που ομως τελικά δεν ενοχλεί αφου το τοπιο ειναι τελειο.

• Photo of pol_87
    pol_87 Apr 29, 2020

Όμορφη διαδρομή.. έγινε Απρίλιο 29/04/2020 και είχε αρκετό χιόνι.. εξαιρετική πάντως!!!