Photo ofΠήλιο: Κάτω Κερασιά-Λουζίνικο-Κάπουρνα (κυκλική) Pelion: Kato Kerasia-Louziniko-Kapourna (circular) Photo ofΠήλιο: Κάτω Κερασιά-Λουζίνικο-Κάπουρνα (κυκλική) Pelion: Kato Kerasia-Louziniko-Kapourna (circular) Photo ofΠήλιο: Κάτω Κερασιά-Λουζίνικο-Κάπουρνα (κυκλική) Pelion: Kato Kerasia-Louziniko-Kapourna (circular)

February 7, 2017
February 2017

near Kerasiá, Thessaly (Greece)

Κυκλική διαδρομή με αφετηρία και επιστροφή στην Κάτω Κερασιά, η περισσότερη σε μονοπάτι σε δάσος από πουρνάρια κυρίως και αράδια. Κατάλληλη κυρίως για το χειμώνα, από Οκτώβριο μέχρι και Μάρτιο-Απρίλιο, καθώς κινούμαστε σε χαμηλό υψόμετρο και υπάρχουν λίγα κομμάτια με σκιά. Καθαρός χρόνος πορείας 5.45΄, συνολικά 6,5-7 ώρες με τις στάσεις. Σήμανση με κόκκινα σημάδια και κάποιες πινακίδες.
Ξεκινώντας από την εκκλησία στην Κάτω Κερασιά, ανηφορίζουμε αρχικά ακολουθώντας τη διαδρομή προς Λέσχιανη. Σε ένα χιλιόμετρο, πάμε δεξιά στη διχάλα σε στενότερο δρόμο (υπάρχει πινακίδα) και μετά από πενήντα μέτρα ανεβαίνουμε στο δεξιό όχθο του δρόμου σε μονοπάτι που μας βγάζει στον άσφαλτο Βόλου-Κερασιάς. Μετά από 300 μέτρα στην άσφαλτο πάμε αριστερά στο δρομάκι μέσα σε κτήμα εκεί που υπάρχει οικίσκος γεώτρησης και βαδίζουμε ακολουθώντας μια ξερολιθιά, πηγαίνοντας παράλληλα με την άσφαλτο που είναι σε απόσταση 30-40 μέτρων. Σε λίγο βρίσκουμε το μονοπάτι μέσα στη βλάστηση στο όριο με κτήμα που έχουμε αριστερά μας. Ακολουθούμε τη διαδρομή προς το γεφύρι του Λουζίνικου (ο παλιός δρόμος που έπαιρναν οι Κερασιώτες και οι Βενετιώτες για να πάνε στο Βόλο). Από εκεί συνεχίζουμε βορειοδυτικά προς το χωριό Κάπουρνα (Γλαφυρά) και επιστροφή στην Κερασιά από το μονοπάτι με θέα στην Κάρλα.
Αν θέλουμε η πορεία να γίνει μικρότερη κατά 1,5 ώρα, μπορούμε να σταματήσουμε στην άσφαλτο στην Κάπουρνα (Γλαφυρά) και να πάρουμε το λεωφορείο. Στην Κάτω Κερασιά λειτουργεί εστιατόριο στην πλατεία όλο το χρόνο, ενώ υπάρχει και τακτική συγκοινωνία με λεωφορείο ΚΤΕΛ (www.ktelvolou.gr).

PictographBridge Altitude 367 ft

Λουζίνικο Louziniko

PictographBus stop Altitude 1,202 ft

Καπουρνα (Γλαφυρά) Kapourna (Glafira)