Photo ofΠήλιο: Κάτω Κερασιά- Άνω Κερασιά-Μονή Σουρβιάς-Λέσχιανη (κυκλική) Pelion: Kato-Ano Kerasia-Sourvia mon.-Lesiani (circular) Photo ofΠήλιο: Κάτω Κερασιά- Άνω Κερασιά-Μονή Σουρβιάς-Λέσχιανη (κυκλική) Pelion: Kato-Ano Kerasia-Sourvia mon.-Lesiani (circular) Photo ofΠήλιο: Κάτω Κερασιά- Άνω Κερασιά-Μονή Σουρβιάς-Λέσχιανη (κυκλική) Pelion: Kato-Ano Kerasia-Sourvia mon.-Lesiani (circular)

November 28, 2022
November 2022

near Kerasiá, Thessaly (Greece)

Μια μεγάλη κυκλική πορεία στο Βόρειο Πήλιο. Αρχή και τέλος στην πλατεία της Κάτω Κερασιάς. Χρόνος 8,5 ώρες με στάσεις. Nερό υπάρχει μόνο στην Άνω (και Κάτω) Κερασιά. Ξεκινάμε ανηφορίζοντας προς Άνω Κερασιά, όπου η μισή διαδρομή είναι δρόμος και η υπόλοιπη μονοπάτι (καθαρίστηκε το Νοέμβριο 2022). Στην πλατεία Ανω Κερασιάς (όπου έχει νερό) ακολουθούμε αρχικά την πινακίδα προς Μονή Φλαμουρίου και κατηφορίζουμε προς την παλιά βρύση, μετά πάμε λοξά αριστερά και βρίσκουμε το μονοπάτι με τα κόκκινα σημάδια που περνάει ένα ρέμα. Ανηφορίζουμε αρχικά σε καλντερίμι και στην πινακίδα πάμε δεξιά προς Μονή Σουρβιάς-Πουρί. Ανηφορίζουμε στην Κώστα Ράχη και μετά μπαίνουμε σε ωραίο δάσος οξιάς. Πιο πέρα βγαίνουμε σε χωματόδρομο. Μετά από κάμποση πορεία σε αυτόν προς τα ανατολικά, στρίβουμε νότια ακολουθώντας τα σημάδια και βαδίζουμε αρχικά σε δρόμο και μετά σε μονοπάτι, φθάνοντας στη Μονή Σουρβιάς. Συνεχίζουμε σε μονοπάτι (που χρειάζεται καθάρισμα) μέσα σε δρυοδάσος και βγαίνουμε στη Λέσιανη με το ομώνυμο εκκλησάκι. Συνεχίζομε αρχικά στον χωματόδρομο και μετά δεξιά κάτω σε μονοπάτι με κόκκινα σημάδια (κάποιος βγάζει τις πινακίδες στο σημείο αυτό). Βγαίνουμε σε δρόμο, κατεβαίνουμε, περνάμε το ρέμα και ανεβαίνουμε σε λιβάδι, όπου πάμε προς τα αριστερά (δυτικά) δίπλα στο όριο του λιβαδιού. Εκεί που ο δρόμος στρίβει δεξιά, πάμε ευθεία σε κατηφορικό μονοπάτι. Περνούμε ξανά το ρέμα και συνεχίζουμε σε ωραίο μονοπάτι μέσα σε δρυοδάσος. Τέλος βγαίνουμε σε χωματόδρομο που μας φέρνει πίσω στην Κάτω Κερασιά.