Photo ofΠήλιο: Κανάλια - Δρακοπήγαδο - σουβάλα Μανώλη (κυκλική) Pelion: Kanalia-Drakopigado-Souvala Manoli (circular) Photo ofΠήλιο: Κανάλια - Δρακοπήγαδο - σουβάλα Μανώλη (κυκλική) Pelion: Kanalia-Drakopigado-Souvala Manoli (circular) Photo ofΠήλιο: Κανάλια - Δρακοπήγαδο - σουβάλα Μανώλη (κυκλική) Pelion: Kanalia-Drakopigado-Souvala Manoli (circular)

February 11, 2019
February 2019

•   4.7 1 review

near Kanália, Thessaly (Greece)

Κυκλική διαδρομή με επίκεντρο τα Κανάλια, στην οποία επισκεπτόμαστε το μεγάλπηγαίνουμε ο σπηλαιοβάραθρο ''Δρακοπήγαδο''. Από την πλατεία πηγαίνουμε αρχικά στη βρύση Χατζηδήμη και ανηφορίζουμε στο καλντερίμι προς Κεραμίδι. Φθάνοντας στην άσφαλτο, πάμε δεξιά (ανατολικά) και από τη φουρκέτα που κάνει μπαίνουμε σε μονοπάτι με κόκκινα σημάδια, που μας οδηγεί να συναντήσουμε τη διαδρομή Κανάλια-Βένετο, την οποία ακολουθούμε κατόπιν για να επιστρέψουμε πίσω στα Κανάλια. Διαδρομή κατάλληλη για άνοιξη ή φθινόπωρο, όταν ο ήλιος δεν καίει. Μεγάλο μέρος της γίνεται σε πετρώδες έδαφος με πουρνάρια αλλά και μεγάλες δρείς.
Δείτε αναλυτική περιγραφή στο Περπατώντας στο Πήλιο: http://walking-pilion.blogspot.gr/2013/03/blog-post_25.html
In this circular route, starting from Kanalia village square, we have the opportunity to visit the site of ''Drakopigado'', a large vertical cave with stalactites. We ascend initially from Kanalia following the kalderimi to Keramidi. Reaching the asphalt, we head east (to the right) and walk on a path that eventually joins the route Kanalia-Veneto, which we follow downhill to return to Kanalia. Walking time 5,5 hours, mostly on stony terrain with holm oaks and some really big oak trees. Best suited to spring or autumn, when the sun is not very hot. See more details at Walking in Pelion: https://walking-pelion.blogspot.com/2013/04/kanalia-circular.html

PictographCave Altitude 1,481 ft

Δρακοπήγαδο Drakopigado cave

PictographLake Altitude 2,122 ft

Σουβάλα Mανώλη Souvala Manoli (water pond)

• than83 May 2, 2021

Συγχαρητήριά για τις πεζοπορίες και όλες τις προσπάθειες σας. Κάθε φορά που ακολουθώ ένα μονοπάτι που έχετε καταγράψει είναι μια νέα μοναδική εμπειρία για μένα. Πραγματικά ευχαριστώ τον ΕΟΣ ΒΟΛΟΥ!

• Photo of eosvolou /friends of the kalderimi
    eosvolou /friends of the kalderimi May 2, 2021

Εμείς ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια. Καλές πορείες!

• Photo of El Dia
    El Dia Jan 11, 2023

Πολύ ωραία διαδρομή! Σας ευχαριστούμε πολύ! Χαθήκαμε λίγο με κάποιους κατσικόδρομους και αγελαδόδρομους. Υπάρχουν κομμένα κλαδιά πουρνάριων (ίσως περσινά), τα κόκκινα σημάδια βοηθάνε πολύ. Επειδή είχε νυχτώσει, τα ανοίγματα σε λιβάδια και το καλντερίμι προς τα κάτω, αφού φτάσει κανείς στο δρόμο ήταν πολύ ωραία. Το τελευταίο κομμάτι της διαδρομής με καλντερίμι ήταν το πιο κακοσυντηρημένο. Μέρος του μπορεί να καθαριστεί από τα φυτά και να έχει όλο του το πλάτος το καλντερίμι. Μέρος του καλντεριμιού έχει φύγει στην κατηφόρα υποθέτουμε από νερά.