Photo ofΠήλιο: Κανάλια-Δρακοπήγαδο-Προφήτης Ηλίας-Βένετο Pelion: Kanalia-Drakopigado cave-Prof.Elias-Veneto Photo ofΠήλιο: Κανάλια-Δρακοπήγαδο-Προφήτης Ηλίας-Βένετο Pelion: Kanalia-Drakopigado cave-Prof.Elias-Veneto Photo ofΠήλιο: Κανάλια-Δρακοπήγαδο-Προφήτης Ηλίας-Βένετο Pelion: Kanalia-Drakopigado cave-Prof.Elias-Veneto

October 17, 2021
October 2021

near Kanália, Thessaly (Greece)

Αυτή είναι μια εναλλακτική (βορειότερη) διαδρομή για να πάμε από τα Κανάλια στο Βένετο. Ξεκινώντας από την πλατεία των Καναλίων, περνάμε από την Παλιά Βρύση στο ανατολικό άκρο του χωριού. Ανηφορίζουμε αρχικά σε χωματόδρομο και μετά σε μονοπάτι για να φθάσουμε στο περίφημο σπηλαιοβάραθρο Δρακοπήγαδο. Ανηφορίζουμε λίγο ακόμα και βγαίνουμε σε ξέφωτο, όπου στρεφόμαστε δυτικά και φθάνουμε σε νέο ξέφωτο. Από την βορειοδυτική άκρη του ανηφορίζουμε σε μονοπάτι για να φθάσουμε στην τοποθεσία Μητάφι (υπάρχει κούκος και κιόσκι), που προσφέρει πανοραμική θέα. Μπαίνουμε σε δρόμο και πιο πέρα, αμέσως μετά τη διασταύρωση, τον αφήνουμε προς τα βορειοανατολικά μπαίνοντας μέσα σε εντυπωσιακό παρθένο δρυοδάσος. Το μονοπάτι αλλού είναι σαφές και αλλού όχι, αλλά μας καθοδηγεί η διαμόρφωση του εδάφους. Αρκετά πιο πέρα βγαίνουμε σε εγκατελειμμένο δρόμο, που μας φέρνει στον Προφήτη Ηλία του Βενέτου (ξωκλήσι κλειδωμένο). Από δω μπαίνουμε στο μονοπάτι Ο2 μέχρι το Βένετο. Σήμανση με κόκκινα σημάδια. Νερό δεν υπάρχει στη διαδρομή. Καλό είναι να έχουμε μαζί μας ψαλίδι-πριονάκι και γάντια κήπου, γιατί το μονοπάτι Ο2 έχει προβλήματα βλάστησης.
Δείτε περισσότερα στο Περπατώντας στο Πήλιο: https://walking-pilion.blogspot.com/2021/11/blog-post.html

PictographFountain Altitude 346 ft

Παλιά Βρύση Palia vrisi

συνηθως χωρίς νερό usually no water

PictographCave Altitude 1,395 ft

Δρακοπήγαδο Drakopigado

Photo ofΜητάφι (θέση θέας) Mitafi (view point) Photo ofΜητάφι (θέση θέας) Mitafi (view point) Photo ofΜητάφι (θέση θέας) Mitafi (view point)

Μητάφι (θέση θέας) Mitafi (view point)

Πιτζέλα (ξέφωτο) Pitzela (clearing)