Photo ofΠήλιο: Κανάλια-Δρακοπήγαδο-Παλιά Βρύση (κυκλική) Pelion: Kanalia-Drakopigado cave-Palia Vrisi (circular) Photo ofΠήλιο: Κανάλια-Δρακοπήγαδο-Παλιά Βρύση (κυκλική) Pelion: Kanalia-Drakopigado cave-Palia Vrisi (circular) Photo ofΠήλιο: Κανάλια-Δρακοπήγαδο-Παλιά Βρύση (κυκλική) Pelion: Kanalia-Drakopigado cave-Palia Vrisi (circular)

April 23, 2021
April 2021

•   4.3 1 review

near Kanália, Thessaly (Greece)

Αυτή είναι μια κυκλική διαδρομή για να επισκεφθούμε το σπήλαιο ''Δρακοπήγαδο'' παρόμοια με την ''Κανάλια - Δρακοπήγαδο - σουβάλα Μανώλη'' (https://www.wikiloc.com/hiking-trails/pelio-kanalia-drakopegado-soubala-manole-kuklike-pelion-kanalia-drakopigado-souvala-manoli-circular-33029644) αλλά μικρότερη (σχεδόν στο μισό μήκος), άρα ευκολότερη (3,5 ώρες περίπου). Το πρώτο μέρος μέχρι το Δρακοπήγαδο είναι ίδιο και στις δύο διαδρομές. Ανηφορίζουμε δηλαδή από τα Κανάλια στο καλντερίμι προς κεραμίδι, φθάνοντας στην άσφαλτο πάμε δεξιά και στη φουρκέτα της ασφάλτου ευθεία ανατολικά μπαίνοντας σε μονοπάτι με κόκκινα σημάδια που διασχίζει διάφορα ξέφωτα. Οταν φθάσουμε στο ξέφωτο όπου υπάρχουν τα σημάδια για το Δρακοπήγαδο, πάμε κατηφορικά προς νότια κατεύθυνση και φθάνουμε στο σπήλαιο. Συνεχίζουμε σε φαρδύ μονοπάτι προς τα δυτικά που πηγαίνει προς ένα ξέφωτο που βλέπουμε στη ράχη μπροστά μας. Από εκεί παίρνουμε κατηφορικό μονοπάτι προς τα νοτιοδυτικά, το οποίο παρακάτω μας βγάζει σε δρόμο. Λίγα μέτρα πιο κάτω έχουμε τη συνέχεια του μονοπατιού λοξά δεξιά μας καθώς κατηφορίζουμε. Τελικά ξαναβγαίνουμε στο δρόμο, ο οποίος κάνει διχάλα (και οι δύο δρόμοι βγάζουν στα Κανάλια). Προτιμήσαμε να πάρουμε τον επάνω δρόμο από τη διχάλα, που μας φέρνει στην Παλιά Βρύση στην ανατολική άκρη του χωριού των Καναλίων και μετά στην πλατεία.

PictographCave Altitude 1,394 ft

Δρακοπήγαδο Drakopigado cave

• diamantismelissourgos Apr 10, 2022

Μια ωραία κυκλική διαδρομή στο Πήλιο με αρκετά σημάδια! Πολύ ωραίο και καθηλωτικο το Δρακοπηγαδο με τι εντυπωσιακό σπήλαιο . Η εναλλαγή του τοπίου από μονοπάτια δρυος σε λιβάδια με θέα τη λίμνη της Καρλας αποζημιώνει και με το παραπάνω το καθένα που θα επιλέξει να κάνει αυτή τη διαδρομή!!