Photo ofΠήλιο: Βένετο-Μονή Φλαμουρίου- Κάτω Γούρα-Γερακοφωλιά-Βένετο (κυκλική) Pelion: Veneto-Flamouri mon.-Gerakofolia (circular) Photo ofΠήλιο: Βένετο-Μονή Φλαμουρίου- Κάτω Γούρα-Γερακοφωλιά-Βένετο (κυκλική) Pelion: Veneto-Flamouri mon.-Gerakofolia (circular) Photo ofΠήλιο: Βένετο-Μονή Φλαμουρίου- Κάτω Γούρα-Γερακοφωλιά-Βένετο (κυκλική) Pelion: Veneto-Flamouri mon.-Gerakofolia (circular)

October 13, 2020
October 2020

near Véneto, Thessaly (Greece)

Ξεκινώντας από το Βένετο, παίρνουμε το μονοπάτι προς τη μονή Φλαμουρίου. Από εκεί συνεχίζουμε προς Ανω Κερασιά. Φθάνοντας στο ύψος της ποτίστρας που βλέπουμε αριστερά μας στην τοποθεσία Κάτω Γούρα, στρίβουμε δεξιά (δυτικά) ανεβαίνοντας την πετρώδη ράχη ακολουθώντας δευτερεύον μονοπάτι με κόκκινα σημάδια και φθάνουμε στην τοποθεσία Γερακοφωλιά, δίπλα σε ένα μαντρί. Από εκεί κατευθυνόμενοι βόρεια ακολουθούμε το καλντερίμι προς Βένετο, περνούμε από την τοποθεσία Χωράφι της Γιάνναινας, όπου ενώνεται στην πορεία μας και το καλντερίμι από τα Κανάλια, και τελικά επιστρέφουμε στο Βένετο. Χρόνος 7,5 ώρες με στάσεις, σήμανση με κόκκινα σημάδια. Νερό υπάρχει στη Μονή Φλαμουρίου.
Δείτε περισσότερα στο Περπατώντας στο Πήλιο: https://walking-pilion.blogspot.com/2020/10/b.html

ΜΟΝΗ ΦΛΑΜΟΥΡΙΟΥ Flamouri Monastery

Drinking water fountain at the monastery Βρύση νερού στο μοναστήρι