ΠΉΛΙΟ: ΒΈΝΕΤΟ - ΑΝΩ ΚΕΡΑΣΙΆ - ΜΟΝΗ ΦΛΑΜΟΥΡΊΟΥ- ΒΈΝΕΤΟ

Photo ofΠΉΛΙΟ: ΒΈΝΕΤΟ - ΑΝΩ ΚΕΡΑΣΙΆ - ΜΟΝΗ ΦΛΑΜΟΥΡΊΟΥ- ΒΈΝΕΤΟ Photo ofΠΉΛΙΟ: ΒΈΝΕΤΟ - ΑΝΩ ΚΕΡΑΣΙΆ - ΜΟΝΗ ΦΛΑΜΟΥΡΊΟΥ- ΒΈΝΕΤΟ Photo ofΠΉΛΙΟ: ΒΈΝΕΤΟ - ΑΝΩ ΚΕΡΑΣΙΆ - ΜΟΝΗ ΦΛΑΜΟΥΡΊΟΥ- ΒΈΝΕΤΟ

May 10, 2020
May 2020

near Véneto, Thessaly (Greece)

Αρχή κ τέλος της διαδρομής το ΒΈΝΕΤΟ. Ξεκινώντας από το πάρκινγκ του χωριού κ πάνω στο εθνικό μονοπάτι Ο2 περπατώντας λίγα μέτρα μέσα στο χωριό, βρίσκουμε μονοπάτι προς κεράσια στα δεξιά μας . Αφήνουμε λοιπόν το Ο2 κ ανηφορίζουμε . Στην πορεία βρίσκουμε σηματοδότηση προς ΑΝΩ ΚΕΡΑΣΙΆ κ αυτή ακολουθούμε.Πολυ όμορφη διαδρομή σε βελανιδιές κ οξιές.Φτανοντας σε κομβικό σημείο πάνω σε χωματόδρομο πλέων παίρνουμε κατεύθυνση προς ΜΟΝΗ ΦΛΑΜΟΥΡΊΟΥ αφήνοντας την ΑΝΩ ΚΕΡΑΣΙΆ. Για αρκετή ώρα περπατάμε σε χωματόδρομο που μας οδηγεί στο μονοπάτι πριν την Μονή.Εδω θέλω να σημειώσω. Περνώντας το μοναστήρι κ κατηφορίζοντας προς κακορεμα έως κ τον χωματόδρομο που συναντάμε το Ο2 ανάλογα τον μήνα που διαλέξουμε να πάμε μπορεί να βρεθούμε σε αρκετά πυκνά βάτα με αποτέλεσμα πιο δύσκολη διάβαση. Σίγουρα η άνοιξη είναι όμορφη μέσα σε τόσο ωραία τοπία αλλά θα συνιστούσα φθινοπωρινούς η χειμερινούς μήνες. Τέλος βρίσκοντας ξανά το Ο2 μας οδηγεί στο ΒΈΝΕΤΟ κ στον τερματισμο .