ΠΗΛΙΟ: ΑΝΕΜΟΥΤΣΑ-ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΓΕΝΟΥΣ-ΑΛΙΚΟΠΕΤΡΑ-ΑΝΕΜΟΥΤΣΑ

April 13, 2020
April 2020

near Agriá, Thessaly (Greece)

Ξεκινάμε ακολουθώντας χωματόδρομο από την Ανεμούτσα (3 χιλιόμετρα πάνω από την Αγριά). Πόσιμο νεό υπάρχει στη βρύση της Ανεμούτσας και στην βρύση στην Παναγία Μεγαλογένους.Το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής αποτελείται από χωματόδρομους. Στην πορεία μας συναντάμε πρώτα τα ερείπια της εγκαταλειμμένης μονής Παναγία Μεγαλογένους με πανέμορφη βρύση και εκκλησάκι και στην συνέχεια το ξωκλήσι του Αρχάγγελου Μιχαήλ. Συνεχίζοντας φτάνουμε και διασχίζουμε σχεδόν κάθετα τον δρόμο Πορταριάς- Χανίων. Μέχρι εδώ δεν υπάρχει σήμανση. Σε λιγότερο από 100 ανηφορικά μέτρα με χαμηλή βλάστηση χωρίς σήμανση, βρίσκουμε το μονοπάτι Πορταριάς-Αλικόπετρας. Το ακολουθάμε προς Αλικόπετρα και στην συνέχεια σε πινακίδα στρίβουμε προς Δράκεια και περνάμε ξανά κάτω από το δρόμο Πορταριάς-Χανίων και ακολουθούμε χωματόδρομο δίπλα από δεξαμενή με αραιά σημάδια, μέχρι να βρούμε το δρόμο Δρακείας-Ανεμούτσας, τον οποίο ακολουθούμε μέχρι την Ανεμούτσα.