Πήλιο: Αγιος Ιωάννης - Νταμούχαρι - Μούρεσι - Κισσός

Photo ofΠήλιο: Αγιος Ιωάννης - Νταμούχαρι - Μούρεσι - Κισσός Photo ofΠήλιο: Αγιος Ιωάννης - Νταμούχαρι - Μούρεσι - Κισσός Photo ofΠήλιο: Αγιος Ιωάννης - Νταμούχαρι - Μούρεσι - Κισσός

-13 ft
August 13, 2021
August 2021

near Agios Ioannis, Thessaly (Greece)

Η πεζοπορία ξεκινά από τον Αγιο Ιωάννη, που ακολουθώντας το πεζοδρόμιο προς την παραλία του Παπά νερό, φτάνουμε στο τέρμα του και μετά αφού για πολύ λίγο πατησουμε σε παραλία, μπαίνουμε σε φανερό ανηφορικό καλντερίμι μέχρι να βρούμε την άσφαλτο (υπάρχει πηγή με νερό) και να την πάρουμε με κατεύθυνση προς την Νταμούχαρη. Λίγο πριν φτάσουμε στο χωριό, στρίβουμε δεξιά σε χωματόδρομο για να προσεγγίσουμε την αρχή του καλντεριμιού το οποίο μας κατευθύνει στο χωριό Μούρεσι (στην αρχή της διαδρομής υπάρχει μια βρύση για νερό). Από εκεί, πατώντας λίγο σε άσφαλτο, ξαναμπαίνουμε σε φανερό καλντερίμι με απίστευτη σκιά και αφού περάσουμε τους καταρράκες του Κισσού όπου μπορούμε να κάνουμε μπάνιο, συνεχίζουμε προς το χωριό Κισσός.