Photo ofΠήλιο: Αγιος Ιωάννης-Νταμούχαρη-Μούρεσι-Κισσός-Αγιος Δημήτριος-Αγιος Ιωάννης(Κυκλική)Pelion:Circular trekking from Ag.Ioannis Photo ofΠήλιο: Αγιος Ιωάννης-Νταμούχαρη-Μούρεσι-Κισσός-Αγιος Δημήτριος-Αγιος Ιωάννης(Κυκλική)Pelion:Circular trekking from Ag.Ioannis Photo ofΠήλιο: Αγιος Ιωάννης-Νταμούχαρη-Μούρεσι-Κισσός-Αγιος Δημήτριος-Αγιος Ιωάννης(Κυκλική)Pelion:Circular trekking from Ag.Ioannis

-13 ft
August 13, 2021
August 2021

near Agios Ioannis, Thessaly (Greece)

Μια πολύ όμορφη κυκλική διαδρομή με αφετηρία και τερματισμό τον παραθαλάσιο οικισμό του Αγιου Ιωάννη.
Η πεζοπορία ξεκινά από τον Αγιο Ιωάννη, που ακολουθώντας το πεζοδρόμιο προς την παραλία του Παπά νερό, φτάνουμε στο τέρμα του και μετά αφού για πολύ λίγο πατησουμε σε παραλία, μπαίνουμε σε φανερό ανηφορικό καλντερίμι μέχρι να βρούμε την άσφαλτο (υπάρχει πηγή με νερό) και να την πάρουμε με κατεύθυνση προς την Νταμούχαρη. Λίγο πριν φτάσουμε στο χωριό, στρίβουμε δεξιά σε χωματόδρομο για να προσεγγίσουμε την αρχή του καλντεριμιού το οποίο μας κατευθύνει στο χωριό Μούρεσι (στην αρχή της διαδρομής υπάρχει μια βρύση για νερό). Από εκεί, πατώντας λίγο σε άσφαλτο, ξαναμπαίνουμε σε φανερό καλντερίμι με απίστευτη σκιά και αφού περάσουμε τους καταρράκες του Κισσού όπου μπορούμε να κάνουμε μπάνιο, συνεχίζουμε προς το χωριό Κισσός. Από εκεί στην αρχή σε άσφαλτο, (ίσως το πιο άχαρο κομμάτι μόνο από θέμα ασφάλτου, ευτυχώς για λίγο)φτάνουμε στον Αγιο Δημήτριο και πλέον κατηφορίζουμε σε καλντερίμι μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό μας. Πολύ καλή διαδρομή με σκιά στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής.
Λίγα λόγια για την δυσκολία της διαδρομής. Ολες τις εποχές πλην του καλοκαιριού, χρειάζεται εξοπλισμός trekking +baton. Το καλοκαίρι που το καλντεριμι ειναι στεγνό και δεν γλιστράει, μπορεί να γινει και με αθλητικά παπουτσια. Νερό γενικά θα βρείτε, σε πηγές, σε βρύσες, στα χωριά δεν χρειάζετε να πάρετε πάνω από 2 λίτρα.

• gtheof Aug 23, 2022

Πολύ ωραίο μονοπάτι με γραφικότατα καλντερίμια μέσα στη φύση.