Photo ofΠήλιο: Άγιος Γεώργιος -πηγή Κρεμμύδας -Αετοφωλιά (κυκλική) Pelion: Agios Georgios-Kremmyda spring-Aetofolia (circular) Photo ofΠήλιο: Άγιος Γεώργιος -πηγή Κρεμμύδας -Αετοφωλιά (κυκλική) Pelion: Agios Georgios-Kremmyda spring-Aetofolia (circular) Photo ofΠήλιο: Άγιος Γεώργιος -πηγή Κρεμμύδας -Αετοφωλιά (κυκλική) Pelion: Agios Georgios-Kremmyda spring-Aetofolia (circular)

May 31, 2021
May 2021

near Áyios Yeóryios Nileías, Thessaly (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά από το εξωκλήσι του Προφήτη Ηλία Αγίου Γεωργίου Νηλείας, οπου υπάρχει και βρύση. Για να πάμε εκεί παίρνουμε την άσφαλτο προς τη μονή Ταξιαρχών και στην είσοδο της μονής πάμε δεξιά σε τσιμεντόδρομο-χωματόδρομο (βατό και με ΙΧ) που μας φέρνει στον Προφήτη Ηλία. Μπορεί κανείς να πάει και με μονοπάτι από την πλατεία του χωριού κάνοντας αριστερά στον Αγιο Αθανάσιο. Μέχρι την Κρεμμύδα είναι χωματόδρομος. Η διαδρομή κινείται ως επί το πλείστον σε γιδόστρατες ή ελεύθερα μέσα στο δάσος χωρίς μονοπάτι, και έχει δύσβατα σημεία σε πλαγιές με μεγάλη κλίση που θέλουν προσοχή. Γι αυτό συνιστάται να αποφεύγεται από μη δοκιμασμένους ορειβάτες και οπωσδήποτε να μην επιχειρείται υπό αντίξοες συνθήκες με χιόνι ή βροχή, καθώς τότε ο κίνδυνος ατυχήματος είναι μεγάλος. Ωστόσο, για τις δυσκολίες αυτές μας ανταμείβει με σημεία μεγάλης φυσικής ομορφιάς, με αποκορύφωμα το φανταστικό μπαλκόνι της Αετοφωλιάς που επιβλέπει τη μεγάλη κατάφυτη ρεματιά της Κουφάλας. Υπάρχει σήμανση με κόκκινα σημάδια, ωστόσο συνιστάται να έχουμε μαζί μας gps.