Pedralta - MontClar. Trobada Wikilocquera 2015.

Photo ofPedralta - MontClar. Trobada Wikilocquera 2015. Photo ofPedralta - MontClar. Trobada Wikilocquera 2015. Photo ofPedralta - MontClar. Trobada Wikilocquera 2015.

January 3, 2015
January 2015

near Casa Nova, Catalunya (España)

A les 8 del matí ens hem trobat tots allà on el gran Capità Haddock (fora del wikiloc, Miquel) ens va dir, a Pedralta. Al llarg dels dies aniré modificant aquest escrit i afegiré la gent que hi érem (una cinquantena)i agafant fotos sense permís d'en Santi Gavarres. Hem començat baixant cap a la font del Vilar amb una mica de penes i treballs perquè anava amb la Mireia i ella amb la Gal·la a sobre. Per tant, havíem de vigilar tota l'estona. Però la resta de caminants ens han ajudat en tot moment i la Gal·la semblava, a vegades, una estrella de Hollywood. Després de creuar la riera, hem anat a veure la Cova de la Tuna i llavors s'ha acabat la història i a pujar! Fins al coll de Ceps i després cap al Montclar. Aquí ja havíem fet el desnivell i hem anat carenejant cap al coll de l'Escorpí i després cap als cotxes.

Assistents:

Senda

• Photo of Miquel Garriga
    Miquel Garriga Jan 4, 2015

Enhorabona! has estat dels més ràpids en penjar-la.
    Fins a la propera!

• Photo of el capi
    el capi Jan 4, 2015

Hola Jesús, perdona que no et saludés ahir, en teoria la sortida de la II Trobada de wikilocquerus de les Gavarres i l’Ardenya avia de servir, com molt bé va dir en Miquel i entre altres coses, per posar cara a alguns companys de Wikiloc que encara no coneixem, però tot i parlar amb la Mireia una estona, no et vaig conèixer, tot i tenir-te present de la foto de Wikiloc.
    Espero trobant-nos algun dia, encara que sigui per ferla “petar”

• Photo of Ambotes
    Ambotes Jan 4, 2015

Hola Jesús, doncs també hem deixat de passar l'oportunitat de presentar-nos... Ja tindrem més oportunitats, segur.
    I felicitats per la família tan caminadora (i pujadora/baixadora ..., que no vàrem parar!) amb una criatura tan maca.