Pedraforca per Gresolet

August 25, 2023
August 2023

near Saldes, Catalunya (España)

Un altre any que torno al Pedraforca, aquesta vegada acompanyada del papa i la meva parella, en Marcos (la seva primera vegada en aquesta muntanya).
Fem la ruta circular des del Mirador del Gresolet. Zona fàcil d'arribar i aparcar.

La pujada de 4km en total la divideixo en 2 parts: inici dret pel bosc i, per altre banda, la grimpada. Aquesta segona part és la meva preferida, sempre se'm fa curta i em deixa amb ganes de més. Cada persona gaudeix diferent la muntanya i prefereix un estil de camí o un altre. A mi m'agrada poder fer servir mans i peus per arribar al cim. És una part molt entretinguda i divertida de fer la mona i el mico.

Un cop a dalt, fem una parada per menjar i comencem a baixar. Cada any la tartera està pitjor. Anys enrere baixàvem corrent pel mig clavant talons i frenant amb les mans a l'arribar a baix. Ara ja no es pot fer, i es recomana baixar pel lateral dret per no empitjorar la seva situació. Consell: baixar mig al trote. Es baixa més fàcil fent saltets i corrent una mica, que no pas caminant.

Pedraforca

PictographMountain hut Altitude 5,631 ft

Refugi Lluís Estasen

• Photo of Anidroj2023
    Anidroj2023 Sep 22, 2023

Hola! Aquesta és la ruta popular, oi? Gràcies!!

• Photo of gempalau
    gempalau Sep 24, 2023

Hola! Si, aquesta és la clàssica