Photo ofPedracastell, Creu de Canet i Castell de Santa Florentina des de Santuari de la Misericòrdia de Canet de Mar Photo ofPedracastell, Creu de Canet i Castell de Santa Florentina des de Santuari de la Misericòrdia de Canet de Mar Photo ofPedracastell, Creu de Canet i Castell de Santa Florentina des de Santuari de la Misericòrdia de Canet de Mar

May 21, 2024
May 2024

near Canet de Mar, Catalunya (España)

Ruta circular des de Santuari de la Misericòrdia passant per:
- Santuari de la Misericordia
- Can Gallina
- Castell de Santa Florentina
- Riera dels Ossos
- Mirador de Vistamar
- Cim de Venteveio o Turó d'en Vila també anomenat Pedracastell (3.8 km)
- Turó Roig (6.1 km)
- Turó de Noé (6.8 km)
- Cirerers de Ca la Maria
- Font d'en Trici (7.6 km)
- Mont negre (8.1 km)
- Coll Safiguera (8.8 km)
- Creu de Canet (10.3 km)
- Mirador Dos Pins (11.3 km)
- Castell de Santa Florentina (12.5 km)

PRINCIPALS OBJECTIUS DE LA CAMINADA.
1 - Santuari de la Misericordia de Canet de Mar, vegeu: https://www.canetdemar.cat/19082
2 - Castell de Santa Florentina - Està obert només amb concertació previa. no ho sabíem i no hem pogut entrar : https://castelldesantaflorentina.com/es/historia/ , i per comprar entrades: https://shop.articketing.com/monuments/castell-de-santa-florentina/tickets?s=castell-de-santa-florentina-visita-con-audioguia
3 - Cim de Venteveio o Turó d'en Vila de 308 mts i que també és conegut pel nom de Pedracastell. Es tracta d'un cim on hi trobem una torre amb un punt geodèsic al damunt.
4 - La Creu de Canet o de Pedracastell i que segons narra el següent lloc web: https://www.canetdemar.cat/fitxa.php?id=6647 te una intensa història de reivindicació obrera de forta implantació a Canet de Mar i que es celebra el dia 1 de maig de cada any

ANEU EN COMPTE:
Canet de Mar i tota aquesta àrea fortament habitada existeixen moltíssims camins, senders i pistes per lo que si voleu fer aquesta ruta és millor que la seguiu amb un traç.

Salut i bons camins.

PictographIntersection Altitude 387 ft

PictographPanorama Altitude 692 ft

PictographIntersection Altitude 688 ft

Dreta i tot seguit a l'esquerra

PictographRiver Altitude 668 ft
Photo ofRiera dels Ossos i safareig i tot seguit agafem el Camí dels Gossos Photo ofRiera dels Ossos i safareig i tot seguit agafem el Camí dels Gossos

Riera dels Ossos i safareig i tot seguit agafem el Camí dels Gossos

PictographPanorama Altitude 867 ft

Panoràmica al Mirador de Vistamar

PictographIntersection Altitude 886 ft

Dreta

Photo ofCim Venteveio o Turó d'en Vila de 308 mts - Punt geodèsic - i Iniciem un tram curt de fota pendent avall Photo ofCim Venteveio o Turó d'en Vila de 308 mts - Punt geodèsic - i Iniciem un tram curt de fota pendent avall Photo ofCim Venteveio o Turó d'en Vila de 308 mts - Punt geodèsic - i Iniciem un tram curt de fota pendent avall

PictographIntersection Altitude 930 ft

Alzines sureres monumentals

Les Roques

PictographPanorama Altitude 902 ft
Photo ofPanoràmica des del Mirador de la Creu Photo ofPanoràmica des del Mirador de la Creu Photo ofPanoràmica des del Mirador de la Creu

Panoràmica des del Mirador de la Creu

PictographReligious site Altitude 946 ft
Photo ofLa Creu de Canet o de Pedracastell - Sortint d'aqui hi ha un tram curt de forta pendent descendent Photo ofLa Creu de Canet o de Pedracastell - Sortint d'aqui hi ha un tram curt de forta pendent descendent Photo ofLa Creu de Canet o de Pedracastell - Sortint d'aqui hi ha un tram curt de forta pendent descendent

PictographPanorama Altitude 631 ft

Panoràmica

Pedrera i petita cova

PictographCave Altitude 507 ft

PictographRuins Altitude 326 ft
Photo ofRestes de safareig, pou i antigues canalitzacions d'aigua. - Photo ofRestes de safareig, pou i antigues canalitzacions d'aigua. - Photo ofRestes de safareig, pou i antigues canalitzacions d'aigua. -

Restes de safareig, pou i antigues canalitzacions d'aigua. -