Photo ofPedra- Cortals de l'Inglà Circular y Ascensión al Pic Moixerò 2090 m y Pic de Penyes Altes 2275 m Photo ofPedra- Cortals de l'Inglà Circular y Ascensión al Pic Moixerò 2090 m y Pic de Penyes Altes 2275 m Photo ofPedra- Cortals de l'Inglà Circular y Ascensión al Pic Moixerò 2090 m y Pic de Penyes Altes 2275 m

June 5, 2021
June 2021

near Pedra, Catalunya (España)

Partimos de Cortals de l'Ingla, donde hemos accedido previamente por buena pista forestal desde el pueblo de Riu..

Empezamos la ruta subiendo por una pista cerrada a la circulación pasando por el Coll de Traga y llegando hasta el Collado junto al Roc Cremat, continuamos por sendero bien marcado hasta el Collet del Moixeró, donde hay un cartel indicador, Subimos por sendero señalizado con algun hito de piedras, el camino se desdibuja un poco por la hierva crecida, una corta subida nos deja en la cima del Pic Moixeró 2090 m.

Seguimos bajando en dirección al Pic Penyes Altes, pasamos por el Coll de Moixerò, donde veremos un cruce de caminos y cartel indicador , nos indica 20' hasta la cima del Penyes Altes , continuamos siguiendo el Gr marcas blancas rojas , encontramos un par de resaltes de Roca sin complicaciones, el segundo resalte esta equipado con dos cuerdas por si las queremos utilizar en caso de roca mojada, es un pequeño tramo rocoso, al ver las cuerdas aparenta más de lo que realmente es..
Seguimos caminando hasta llegar a la cima del Penyes Altes 2275 m , fantásticas vistas de la Serra del Cadí, Pedraforca ..

Bajamos deshaciendo el camino hasta el Coll de Moixero, seguimos por el sendero bien trazado hasta el Collet de Moixero , donde enlazamos con el Gr marcas blancas rojas hasta llegar al Coll de Pendís, desde aquí una cómoda pista cerrada a la circulación nos llevará al punto de partida.

Ruta Fácil y bonita en fantástico entorno, bonitas vistas desde las cimas.

...........................

Partim de Cortals de l'Ingla, on hem accedit prèviament per bona pista forestal des del poble de Riu ..

Comencem la ruta pujant per una pista tancada a la circulació passant pel Coll de Traga i arribant fins al Collado al costat de l'Roc Cremat, continuem per sender ben marcat fins al Collet de l'Moixeró, on hi ha un cartell indicador, seguim per sender senyalitzat amb algun fita de pedres, el camí es desdibuixa una mica per l'herba crescuda, una curta pujada ens deixa al cim de l'Pic Moixeró 2090 m.
Seguim baixant en direcció al Pic Penyes Altes, passem pel Coll de Moixeró, on veurem una cruïlla de camins i cartell indicador, ens indica 20 ' fins al cim de l'Penyes Altes, continuem seguint el Gr marques blanques vermelles, trobem un parell de ressalts de Roca sense complicacions, el segon ressalt está equipat amb dues cordes per si les volem utilitzar en cas de roca mullada, és un petit tram rocós, al veure les cordes aparenta ser més complicat del que realment és .. Seguim caminant fins arribar al cim de l'Penyes Altes 2275 m, fantàstiques vistes de la Serra de l'Cadí, Pedraforca .. Baixem desfent el camí fins al Coll de Moixeró, Seguim pel sender ben traçat fins al Collet de Moixeró, on enllacem amb el Gr marques blanques vermelles fins arribar a Coll de Pendís, des d'aquí una còmode pista tancada a la circulació ens portarà al punt de partida.

Ruta Fàcil i bonica en fantàstic entorn, boniques vistes des dels cims.