PAULA FREIRÍA BRAVO. GRUPO B4. Ruta del Río Lonia (Ourense, Ourense).

Photo ofPAULA FREIRÍA BRAVO. GRUPO B4. Ruta del Río Lonia (Ourense, Ourense). Photo ofPAULA FREIRÍA BRAVO. GRUPO B4. Ruta del Río Lonia (Ourense, Ourense). Photo ofPAULA FREIRÍA BRAVO. GRUPO B4. Ruta del Río Lonia (Ourense, Ourense).

March 27, 2021

near Ourense, Galicia (España)

Descripción de la ruta

Paseo por la zona natural del río Lonia en la que se pueden encontrar numerosas razas de animales acuáticos y aves que albergan en la zona.
A lo largo de la ruta podremos observar un colegio de Secundaria, un parque de ocio y un campo de fútbol.
También nos encontraremos con una zona en la que existen numerosas réplicas de monumentos culturales típicos de la ciudad.

Análisis interno

Dificultad en el desplazamiento: 2
Cantidad de esfuerzo necesario: 1

Otros datos de interés

Ruta aconsejada para realizar en primavera, cuando los árboles están en su plena floración.
Ruta apta para realizar en bicicleta. Se recomienda llevar 2 litros de agua.

Ruta realizada por: Paula Freiría Bravo

Descrición da ruta:

Paseo pola zona natural do río Lonia na que se poden atopar numerosas razas de animais acuáticos e aves que albergan na zona.
Ao longo da ruta poderemos observar un colexio de Secundaria, un parque de lecer e un campo de fútbol.
Tamén nos atoparemos cunha zona na que existen numerosas réplicas de monumentos culturais típicos da cidade.

Análise interno

Dificultade no desprazamento: 2
Cantidade de esforzo necesario: 1

Outros datos de interese:

Ruta aconsellada para realizar en primavera, cando as árboles están na súa plena floración.
Ruta apta para realizar na bicicleta. Recoméndase levar 2 litros de auga.

Ruta realizada por: Paula Freiría Bravo

Inicio y fin de la ruta / Inicio e fin da ruta

Punto de inicio y finalización de la ruta.

Punto de inicio e finalización da ruta.

PictographBridge Altitude 354 ft

Puente / Ponte

Puente de piedra realizado en la época de los romanos.

Ponte de pedra realizada na época dos romanos.

PictographIntersection Altitude 355 ft

Giro a la derecha / Xiro á dereita

Justo después de cruzar el puente, debemos seguir en línea recta hasta llegar a una intersección. Una vez allí, debemos girar a la derecha desviándonos de la trayectoria inicial. A lo largo de este camino nos encontraremos con una zona en la que existen numerosas réplicas de monumentos culturales típicos de la ciudad orensana.

Xusto despois de cruzar a ponte, debemos seguir en liña recta ata chegar a unha intersección. Unha vez alí, debemos xirar á dereita desviándonos da traxectoria inicial. Ao longo deste camiño atoparémonos cunha zona na que existen numerosas réplicas de monumentos culturais típicos da cidade ourensá.

PictographLake Altitude 398 ft

Estanque / Estanque

Más adelante (siguiendo el camino en línea recta) nos encontraremos con un precioso estanque con ranas y peces.

Máis adiante (seguindo o camiño en liña recta) atoparémonos cun bonito estanque con ras e peixes.

Rotonda / Rotonda

Si seguimos caminando, podremos observar desde la distancia una rotonda con luces y una fuente en el medio.

Se seguimos camiñando, poderemos observar desde a distancia unha rotonda con luces e unha fonte no medio.

PictographIntersection Altitude 459 ft

Giro a la derecha / Xiro á dereita

Al pasar la rotonda, seguimos en línea recta hasta llegar de nuevo a otra intersección. Una vez allí, debemos girar a la derecha.

Ao pasar a rotonda, seguimos en liña recta ata chegar de novo a outra intersección. Unha vez alí, debemos xirar á dereita.

PictographPark Altitude 474 ft

Parque / Parque

Después de girar a la derecha, debemos seguir en línea recta por ese mismo camino. Un poco antes de finalizar la ruta, hay un parque natural. Esta es una zona apta para el baño.

Despois de xirar á dereita, debemos seguir en liña recta por ese mesmo camiño. Un pouco antes de finalizar a ruta, hai un parque natural. Esta é unha zona apta para o baño.

Análisis de la ruta / Análise da ruta

Toma de mediciones en la que miraremos nuestra FC y el tiempo realizado en recorrer la ruta. Análisis MIDE.

Toma de medicións na que miraremos a nosa FC e o tempo realizado en percorrer a ruta. Análise MIDE.