Passejada La Garriga-Samalús-La Garriga (circular molt fàcil)

Photo ofPassejada La Garriga-Samalús-La Garriga (circular molt fàcil) Photo ofPassejada La Garriga-Samalús-La Garriga (circular molt fàcil) Photo ofPassejada La Garriga-Samalús-La Garriga (circular molt fàcil)

November 27, 2022
November 2022

near la Garriga, Catalunya (España)

Passejada molt agradable i senzilla per fer en familia. El desnivell és mínim i vas sempre per camins ben indicats i amplis. És una ruta molt semblant a la que veig que ha penjat Johemi, que hem descobert més tard però que està millor indicada en cada punt. Voliem pujar al Castell d'en Bori, però varem trobar tot tancat en portes i sense permís de pas. El Castell d’en Bori no és un castell d’origen medieval, però va ser declarat Bé Cultural d’Interès Nacional l’any 1949. Actualment no és visitable. Es tracta d’una antiga masia, coneguda com mas Bori, que a principis del segle XX es va reformar i transformar en el "fantasiós castell" que captivarà al visitant en arribar a Samalús. De l’antiga casa pairal se’n conserven a la façana sud dues finestres que es remunten al segle XVI.

Agafem el camí de Samalús

Travessar les vies del tren. En la Imatge trobereu un lloc per aparcar fàilment, si us cal. També es pot arribar en tren.

Creuar les vies per aquest punt

Tram en obres a novembre de 2022

Creuent de vies no recomanble