Photo ofPassejada al Puig de la Guàrdia, Can Canaletes i tornada pel Torrent de Can Coll Photo ofPassejada al Puig de la Guàrdia, Can Canaletes i tornada pel Torrent de Can Coll Photo ofPassejada al Puig de la Guàrdia, Can Canaletes i tornada pel Torrent de Can Coll

February 7, 2021
February 2021

•   2.3 1 review

near Cerdanyola del Vallès, Catalunya (España)

[CA]
Passejada de mitja distància que partint de l’àrea de lleure de Can Coll ens porta al cim més emblemàtic del sector nord-est de Collserola i talaia excepcional sobre la plana del Vallès, el Puig de la Guardia. I, a continuació, ens retorna a l'àrea de lleure tot fent un tomb per un recorregut amb una de les millors perspectives agroforestals de la serra.

Recorregut d’interès paisatgístic, doncs, però que també ens permet albirar retalls de la història i la prehistòria, entre les quals destaquen les restes del poblat ibèric de can Oliver.

Recorregut senyalitzat en blau

• Photo of oleguermarti
    oleguermarti Sep 22, 2021

No hi ha indicacions del trajecte. Has de fiar-te del GPS