Photo ofPasseig per les Tines del Llobregat i de la Riera de Sant Esteve o de Mura (Bages) Photo ofPasseig per les Tines del Llobregat i de la Riera de Sant Esteve o de Mura (Bages) Photo ofPasseig per les Tines del Llobregat i de la Riera de Sant Esteve o de Mura (Bages)

January 13, 2018
January 2018

near Viladordis, Catalunya (España)

Curta passejada circular pels voltants de la riera de Sant Esteve i el riu Llobregat que, passant per la cinglera del darrera de la Casa de Les Tines, ens portarà a visitar múltiples Tines de la zona. La tornada la farem pel corriol que segueix la cinglera inferior amb bones vistes de la riera, del Llobregat, dels Tres Salts i de Viladordis. Aquest corriol acaba a la Tina del Llobregat i, en pocs metres més, a la pista principal a l’alçada dels Tres Salts. Després d’admirar la cascada, menys exuberant que en altres èpoques de l'any, seguim pel GR 270 fins tornar a la zona on hem deixat el cotxe.

Últimes fotos i cap a casa, que hi ha gana.

Salut i bona caminada !

PictographCar park Altitude 679 ft
Photo ofAparcament al Gual de Les Tines o Passera dels Tres Salts Photo ofAparcament al Gual de Les Tines o Passera dels Tres Salts Photo ofAparcament al Gual de Les Tines o Passera dels Tres Salts

Aparcament al Gual de Les Tines o Passera dels Tres Salts

Aparcament al Gual de Les Tines, o Passera dels Tres Salts, que travessa el Llobregat.

PictographIntersection Altitude 669 ft
Photo ofDeixem pista principal i seguim pel corriol de l’esquerra Photo ofDeixem pista principal i seguim pel corriol de l’esquerra

Deixem pista principal i seguim pel corriol de l’esquerra

Deixem pista principal i seguim pel corriol de l’esquerra.

Casa de les Tines. És un conjunt de set Tines arrenglerades formant una unitat.

PictographPanorama Altitude 774 ft

Resclosa del Llobregat.

“Escales” de pedra

“Escales” de pedra.

PictographPanorama Altitude 837 ft

Mirada a Montserrat, entre núvols.

PictographPanorama Altitude 974 ft
Photo ofMirador a la Casa de Les Tines i als Tres Salts Photo ofMirador a la Casa de Les Tines i als Tres Salts Photo ofMirador a la Casa de Les Tines i als Tres Salts

Mirador a la Casa de Les Tines i als Tres Salts

Mirador a la Casa de Les Tines i a la cascada dels Tres Salts.

Mirador de la Cinglera

Mirador de la Cinglera.

Photo ofTines i barraca del Pla de Les Generes Photo ofTines i barraca del Pla de Les Generes Photo ofTines i barraca del Pla de Les Generes

Tines i barraca del Pla de Les Generes

Tines i barraca del Pla de Les Generes. Hi ha una tina doble, amb forma amurallada, i una barraca de vinya molt a prop. Moltes oliveres a la zona del voltant.

Photo ofBaixem a la pista principal i seguim per la dreta, pel Camí de Les Generes Photo ofBaixem a la pista principal i seguim per la dreta, pel Camí de Les Generes

Baixem a la pista principal i seguim per la dreta, pel Camí de Les Generes

Baixem a la pista principal i seguim per la dreta, pel Camí de Les Generes.

Tines del Camí de Les Generes

Tines del Camí de Les Generes.

PictographIntersection Altitude 876 ft
Photo ofDeixem la pista principal i seguim pel corriol de la dreta Photo ofDeixem la pista principal i seguim pel corriol de la dreta Photo ofDeixem la pista principal i seguim pel corriol de la dreta

Deixem la pista principal i seguim pel corriol de la dreta

Deixem la pista principal i seguim pel corriol de la dreta.

PictographPanorama Altitude 853 ft
Photo ofPanoràmica a les Tines de Les Solanes Photo ofPanoràmica a les Tines de Les Solanes Photo ofPanoràmica a les Tines de Les Solanes

Panoràmica a les Tines de Les Solanes

Panoràmica a les Tines de Les Solanes. Conjunt d'onze Tines i dos edificacions auxiliar a tocar de la Riera de Sant Esteve, o de Mura.

PictographIntersection Altitude 837 ft

Seguim per la dreta

Seguim per la dreta.

PictographPanorama Altitude 807 ft
Photo ofPanoràmica del Llobregat, Viladordis i els Tres Salts. Photo ofPanoràmica del Llobregat, Viladordis i els Tres Salts. Photo ofPanoràmica del Llobregat, Viladordis i els Tres Salts.

Panoràmica del Llobregat, Viladordis i els Tres Salts.

PictographPanorama Altitude 771 ft
Photo ofMirador als Tres Salts i a la Casa de Les Tines Photo ofMirador als Tres Salts i a la Casa de Les Tines Photo ofMirador als Tres Salts i a la Casa de Les Tines

Mirador als Tres Salts i a la Casa de Les Tines

Mirador als Tres Salts i a la Casa de Les Tines.

Aproximació a la Tina Llobregat

Aproximació a la Tina Llobregat. Conjunt format per una tina i una barraca.

Tina Llobregat

Tina Llobregat. Conjunt format per una tina i una barraca.

Photo ofArribem a la pista principal i seguim rectes, cap els Tres Salts Photo ofArribem a la pista principal i seguim rectes, cap els Tres Salts Photo ofArribem a la pista principal i seguim rectes, cap els Tres Salts

Arribem a la pista principal i seguim rectes, cap els Tres Salts

Arribem a la pista principal i seguim rectes, cap els Tres Salts..

PictographWaterfall Altitude 663 ft

Els Tres Salts

Els Tres Salts. Cascada del riu Llobregat.

Pal indicador

Pal indicador. Seguim rectes.

PictographCar park Altitude 673 ft

Aparcament i final de ruta.

• Photo of jaumejs
    jaumejs May 30, 2019

No ho coneixia, molt interessant la volta

• Photo of Pitcollonsiamunt
    Pitcollonsiamunt May 30, 2019

Gràcies pel comentari i la valoració. De fet la ruta permet diverses variants interessants. Salut.