Passeig per la Font de l'Angle i el Riu Calders (Moianés)

Photo ofPasseig per la Font de l'Angle i el Riu Calders (Moianés) Photo ofPasseig per la Font de l'Angle i el Riu Calders (Moianés) Photo ofPasseig per la Font de l'Angle i el Riu Calders (Moianés)

2 mi
June 19, 2016
June 2016

near Navarcles, Catalunya (España)

Passeig per la Font de l'Angle i el Riu Calders (Moianés)

Curt passeig per la Font de l'Angle i el Riu Calders. Iniciem la ruta al costat del Mas de l'Angle i baixem pel corriol fins la font del mateix nom que es troba a l'interior d'una barraca de pedra. Lloc fresc i agradable amb bancs de fusta per seure una estona i gaudir d'una magnífica vegetació on destaca un roure de 18 metres. Deixem el lloc i seguim el camí fins creuar el riu a uns 100 metres. Seguim la pista deixant sempre el riu a la nostra esquerra i, després de creuar-lo un parell de vegades més, arribem al Salt d'aigua de la Pòlvora on descansem una estona. Per evitar la forta calor tornem per la mateixa ruta que ens permet combinar moltes estones d'ombra i el Sam es pot banyar sovint al riu. De tornada a la Font de l'Angle descansem una estona i tornem cap a casa.

Salut i bona caminada !

PictographCar park Altitude 912 ft

Aparcament per sobre de la Font de l'Angle

Aparcament al costat de la pista que porta al Mas de l'Angle.

PictographFountain Altitude 874 ft

Font de l'Angle

Font de l'Angle que es troba dins d'una barraca de pedra i envoltada de roures.

PictographRiver Altitude 837 ft

Riu Calders

Riu Calders.

PictographWaterfall Altitude 817 ft

Salt de la Pòlvora

Salt d'aigua a la presa de la Pòlvora.

PictographFountain Altitude 916 ft

Font de l'Angle. Final ruta

Aparcament de la Font de l'Angle. Final del passeig.

• Photo of Campcardós
    Campcardós Sep 21, 2021

Passejada planera a l'entorn de la riera de Calders. Val la pena gaudir una bona estona del racó de la Font de l'Angle.