Photo ofPasseig matiner des del camp del enginyers a vilafant , a tocar l esclat , fins a vilanant , de tornada a casa Photo ofPasseig matiner des del camp del enginyers a vilafant , a tocar l esclat , fins a vilanant , de tornada a casa Photo ofPasseig matiner des del camp del enginyers a vilafant , a tocar l esclat , fins a vilanant , de tornada a casa

July 8, 2021
July 2021

near Camp dels Enginyers, Catalunya (España)

aprofitant el mati , sense massa calor , hem fet la tornada des de vilafant a tocar el super de l Esclat , fins a casa a Vilanant
Son casi 7 km de caminar planer sense cap tipus de problema.
des del camp dels enginyers s ha fet una caminet per caminants i ciclistes , a la vora de la nac 260 , quel uneix al nucli vell del poble de vilafant. Sense entrar al poble , cap al cami del cementiri i el centre de reciclatge , s agafa un cami ja de terra cap al camp de polo , i a la cruïlla del mas castillo es segueix cap ala nac 260 ( passant entre les naus de cria de pollastres i conills) . Al arribar a la nac-260 , massa transitada , es passa cap a les naus del poligono de vilafant i cap a la estació de benzina, es torna a creuar la carretera cap al mas blanc, passant per redera d ell i enfilant cap a la entrada d avignonent de puigventos . Atravessant el poble pels carrerons del nucli vell , passem per la plaça del centre civic i ens dirigim cap al cap de futbol que deixem a la dreta per afafar el cami que ens portara a l entrada de vilanant , a les cases noves . Entrem al poble pel primer trencant dels 3 que hi han , i ja hem arribat .
caminada fàcil aprofitant un dia sense massa sol . òn caso 7 km , una mica menys de 1 h i 30 min