← Part of Capcir Carlit Juny 2013

Photo ofPasseig Capcir 3 + refugi Bulloses + la Balmeta + Puig peric + petit Peric + refugi Camporells Photo ofPasseig Capcir 3 + refugi Bulloses + la Balmeta + Puig peric + petit Peric + refugi Camporells Photo ofPasseig Capcir 3 + refugi Bulloses + la Balmeta + Puig peric + petit Peric + refugi Camporells

June 28, 2013
June 2013

near Les Angles, Languedoc-Roussillon (France)

Sortim del refugi Bulloses i anem fins l'extrem del llac de les Bulloses pel camí del marge dret, fent pujades i baixades i travessant torrents. El riu Tet baixa cabdalòs vora la passarela. Anem cap a la cabana la Balmeta, el pas del rec de Puig Peric es difícíl per la quantitat d'aigua i pel transit de vaques.
Seguim encara el GR fins desviarnos a l'esquerra vora l'estany de l'Anec. Fins ara hem pujat poc, ara ja comencem al enfilar cap al coll, amb forta pujada final.
Des el coll, per la cresta amb algun tros dificil per evitar les plaques de neu s'arriba dalt el Puig Peric. Molt bones vistes, espectacular la vall de Camporells al NE. Avall perque ve boira. Ara toca pujar al Petit Peric (molt més fàcil), el que es una mica més dreta es la baixada fins el refugi Camporells situat en un lloc idilic. A la tarda , boira, vent i aiguaneu. la temperatura baixa molt. Un trajecte dificil com a senderisme, moderat com a alpinisme.