Paşasuyu yürüyüş parkuru

November 7, 2020
November 2020

near Çayırköy, Kocaeli (Türkiye)

İzmit Belediyesi tarafından hazırlanan Paşasuyu Sukemerleri Yürüyüş Parkuru; gölkay park tesislerinden başlayarak,
Roma İmparatorluğu'nda önemli bir yer taşıyan Nikomedia(İzmit)'in su ihtiyaçlarını karşılamak için İmparator Trajan döneminde, Vali Plinius (MS 111-113) tarafından yaptırılan 01-07 numaralar arası 7 adet Su Kemerine uğradık tan sonra tekrar gölkay park Tesislerinde sonbulmaktadır.

Paşasuyu su kemerleri hakkındaki Video belgesel çalışmalarımız devam etmektedir.
İnstagram : kocaelisukemerleri

• Photo of Umut Seki
    Umut Seki Apr 24, 2023

Rotayı saatime yükleyerek tek başıma tamamladım. Paşasuyu mesire alanına kadar toprak yolda gidiyorsunuz. Paşasuyu mesire alanında küçük metal köprüyü geçtikten sonra iş değişiyor. Patika yol bakımsız olduğu için çok fazla dikenli bitki mevcut. Tozluk kullanmanızı öneririm. Tek bir noktada rotadan saptım (9. Kmde), tekrar rotayı bulmak için boynuma kadar uzanan otlardan geçtim. Güzel bir deneyimdi.

• Dilara Yıldız Apr 19, 2024

Merhaba, bu rotada gölete kadar gidiyor mutuz orada küçük bir gölet oluşuyor sanırım. Kamp yapmak istiyorum önerir misiniz