Paşaköy Ring

March 27, 2022
March 2022

near Paşaköy, İstanbul (Türkiye)

Paşaköy Ring

PictographFauna Altitude 505 ft

PictographSummit Altitude 521 ft

Performans yokuşu

Evet bu yokuş birazcık helal et performansı olmayanlar için biraz zorlanabilirsiniz ayakkabıların su tesisat çok önemli

PictographSummit Altitude 599 ft
Photo ofYüksek gerilim müziği ve sivar arasında yürümek için uygun bir yer değil Photo ofYüksek gerilim müziği ve sivar arasında yürümek için uygun bir yer değil Photo ofYüksek gerilim müziği ve sivar arasında yürümek için uygun bir yer değil

Yüksek gerilim müziği ve sivar arasında yürümek için uygun bir yer değil

PictographRiver Altitude 313 ft

Enes sırt yokuşun inişi

Minik minik dereye geçtik yine yüksek gerilimin altına geldik burada sanırım ufak bir mala olacak

PictographFlora Altitude 554 ft

Öksürük otu

İstanbul'un 3 büyük tepesinin zirvesine az kaldı

Çataltepe önümüzde kurtdoğmuş sağ tarafta emirli Ömerli barajı

Yemek ve çiçek molası

Zirveye 60 metre rakam olarak atmış ama mesafe olarak herhalde bir 500 metre vardır

PictographFlora Altitude 1,159 ft

Safran çiçeği

Yolun ortasında gördüm bir çiçek adı safran çiçeği miş bir resmi daha var ama bilmiyorum ve yan tarafta karlar vardı ve Zirve bitiyoruz artık zirveye ulaştık derken derken yeni bir yokuşlar çıkıyor yol tarafta karlar ve irtifa giderek yükseliyor giderek artıyor uz yollar yürüdükçe düzelir yani düzleşir

Gerçi bu sene nisan ayında da kar yağacak diyorlar ama bilmiyorum bakalım Nisan'da da kar görecek miyiz kayıt yapıyorum fotoğrafları koyuyorum kar fotoğrafı koydum

Photo ofİstanbul'un 3 üncü zirvesi... Çataltepe Photo ofİstanbul'un 3 üncü zirvesi... Çataltepe Photo ofİstanbul'un 3 üncü zirvesi... Çataltepe

İstanbul'un 3 üncü zirvesi... Çataltepe

En son fotoğraf Kaletepe

Photo ofZirve inişinde sol taraftaki yerden aşağıya doğru kaptırdık Photo ofZirve inişinde sol taraftaki yerden aşağıya doğru kaptırdık

Zirve inişinde sol taraftaki yerden aşağıya doğru kaptırdık

İnerken betonlu giymenizi tavsiye ederim biraz da çamur olunca ilerleyen bölümlerde taşlarının üstüne basmak da hafif s şeklinde gitmekte ya da yan yan yürüyebilirsiniz ama performansınızı ise ayakkabılarınız da iyi ise dimdirek aşağıya katılabilirsiniz

Kaletepe

Evet evet bir zirveden diğer zirveye Çataltepe den Kaletepe ye verici istasyonları var

PictographFauna Altitude 1,315 ft

Acaba neden öldü bilmiyoruz kuşun cinsi de bilmiyoruz bir çeşit serçe ama ne çeşit bir serçe bilemiyorum yanımızda da evet Kezban bulut giriyor evet serçeye kalp masajı yaptıracaktım Kezban benden önce pardon suni teneffüs yapacaktım Kezban benden önce kaptı

Photo ofGüzeller güzeli kezban'la Zirve inişi Photo ofGüzeller güzeli kezban'la Zirve inişi Photo ofGüzeller güzeli kezban'la Zirve inişi

Güzeller güzeli kezban'la Zirve inişi

PictographIntersection Altitude 875 ft

PictographRiver Altitude 700 ft
Photo ofBuradan geçiş biraz zor dikenler var minik biraz dere var Photo ofBuradan geçiş biraz zor dikenler var minik biraz dere var Photo ofBuradan geçiş biraz zor dikenler var minik biraz dere var

Buradan geçiş biraz zor dikenler var minik biraz dere var

Yokuştan aşağı inince aslında ben sağ taraftan geçtim ama sol taraftan arkanıza vericileri alıp sol taraftan sonra sağa yapıyorsunuz

PictographFlora Altitude 736 ft

Çuha

Orman menekşesi

PictographFlora Altitude 731 ft

Kuşlar bunları yiyerek başka yerlere transferini gerçekleştiriyorlar ama genelde renkli şeyleri yemeyin yani renkli şeyleri yediğiniz zaman öbür dünyaya biraz yakınlaşıyor sunuz

PictographTree Altitude 783 ft

Meşe

Meşe ağacı toprağı en fazla ıslah eden yani dökülen yapraklarla besleyen büyüten bir ağaç türü müdür öpüldünüz

PictographFlora Altitude 896 ft

Ballıbaba ve kantaron

Kantaron çiçek açmamış temmuz'da açacak Ballı babaları çocukken çiçeklerini hüple tiyorduk çok güzel bana oluyordu bazıları da yemeklerini yapıyorlarmış bilmiyorum artık onlar nasıl oluyor

PictographPicnic Altitude 845 ft

Giriş ücreti 30 TL isterseniz çadır kurabiliyorsunuz çadır ücreti de 50 TL şimdi biz dışarıya çıkmayı paradan köy yolundan başladığımız yere paşa köy muhtarlarına doğru geri dönüyoruz

PictographIntersection Altitude 938 ft

Şu an biz giriş yaptık ama hangi maden ne madeni bilmiyoruz maden sahası neresi ama Dörtyol Ağzı var burada biz dimdirek yine kaptırdık önümüze doğru önümüze bakıyoruz

PictographFlora Altitude 678 ft

Aklına getirme bahar geldi memleketime bahar geldi