Parnonas 26/07/2021 Πάρνωνας Πολύδροσο - Ράχη Ψαρή - Πολύδροσο

Photo ofParnonas 26/07/2021 Πάρνωνας Πολύδροσο - Ράχη Ψαρή - Πολύδροσο Photo ofParnonas 26/07/2021 Πάρνωνας Πολύδροσο - Ράχη Ψαρή - Πολύδροσο Photo ofParnonas 26/07/2021 Πάρνωνας Πολύδροσο - Ράχη Ψαρή - Πολύδροσο

1934
July 29, 2021
July 2021

near Polídhroson, Peloponnese (Greece)

Η είσοδος του μονοπατιού βρίσκεται στο δρόμο πάνω από το χωριό Πολύδροσο, στην ανατολική του πλευρά και λίγα μέτρα μετά το σημείο όπου ο δρόμος περνά πάνω από το ρέμα. Στα 200μ περίπου στη διασταύρωση θα κινηθούμε δεξιά ακολουθώντας την κόκκινη σήμανση. Το μονοπάτι κινείται παράλληλα και πιό ψηλά από τον δρόμο μέσα σε ελατόδασος και ανηφορίζει ομαλά για 1,8χλμ μέχρι το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία. Από εκεί η κατεύθυνση αλλάζει σε ανατολική-ΝΑ καθώς ανηφορίζουμε μια μεγάλη τραβέρσα για 2,8χλμ διασχίζοντας ένα καμμένο τμήμα από τις πυρκαγιές του 2007. Μπαίνοντας ξανά σε δασικό τμήμα και σε υψόμετρο 1530μ θα δούμε μια διασταύρωση με παλιές πινακίδες στην οποία θα κινηθούμε αριστερά ακολουθώντας τα κόκκινα σημάδια. Σε 400μ βλέπουμε στα δεξιά μας μια μεγάλη λάκκα. Μπαίνοντας στη λάκκα μετά από λίγο διαπιστώσαμε ότι είμαστε εκτός διαδρομής και η πορεία συνεχίστηκε μέσα στο δάσος με ΝΑ κατεύθυνση μέχρι να συναντήσουμε το κανονικό μονοπάτι λίγο πριν τη διασταύρωση προς Ράχη Ψαρή και Μεγαναηλιά, πάνω στο διάσελο. Για το τμήμα αυτό το σωστό ίχνος είναι αυτό της επιστροφής όπου κινείται πάνω στο μονοπάτι.

Ακολουθώντας πορεία προς τα αριστερά, σταδιακά βγαίνουμε από το δασικό τμήμα. Επίσης εδώ το μονοπάτι και τα σημάδια χάνονται, όμως έχουμε ξεκάθαρη εικόνα προς τα που κινούμαστε. Σε αλπικό πεδίο πλέον ανηφορίζουμε πάνω στη ράχη του βουνού προσεγγίζοντας την κορυφή σε 2χλμ περίπου από την τελευταία διασταύρωση. Απέναντι, στα ΝΔ βρίσκεται η κορυφή του Μεγαναηλιά, ενώ επίσης ξεχωρίζουν ο Ταύγετος (ΝΔ) και η Μεγάλη Τούρλα στα βόρεια. Επιστροφή από τα ίδια.

Η διαδρομή δεν έχει ιδιαίτερες δυσκολίες, είναι όμως μεγάλη και σε κάποια σημεία η σήμανση είναι ελλιπής. Επίσης στη διαδρομή δεν υπάρχει νερό και το καλοκαίρι 2-3 λίτρα είναι απαραίτητα.

Είσοδος μονοπατιού

Διασταύρωση

Διασταύρωση προς Άγιο Ιωάννη (αριστερά με κίτρινη σήμανση) και προς Ράχη Ψαρή (δεξιά με κόκκινη σήμανση)

Προφήτης Ηλίας

Διασταύρωση

Διασταύρωση όπου οι πινακίδες διαβάζονται με δυσκολία. Ακολουθούμε αριστερά την κόκκινη σήμανση.

Λάκκα

Μεγάλη λάκκα όπου το μονοπάτι που υπάρχει στους χάρτες τερματίζει. Θα πρέπει να κινηθούμε ανατολικά πριν μπούμε στη λάκκα ακολουθώντας την κόκκινη σήμανση.

Διασταύρωση

Διασταύρωση προς Ράχη Ψαρή (αριστερά) και Μεγαναηλιά (δεξιά)

Κορυφή Ράχη Ψαρή

• Photo of Kostas Gianniotis
    Kostas Gianniotis Jun 11, 2023

Ευχαριστούμε για τη διαδρομή και την πολύ αναλυτική περιγραφή!