Photo ofParnitha 25/05/2019 Πάρνηθα Θρακομακεδόνες - Κορομηλιά - Φλαμπούρι - Θρακομακεδόνες Photo ofParnitha 25/05/2019 Πάρνηθα Θρακομακεδόνες - Κορομηλιά - Φλαμπούρι - Θρακομακεδόνες Photo ofParnitha 25/05/2019 Πάρνηθα Θρακομακεδόνες - Κορομηλιά - Φλαμπούρι - Θρακομακεδόνες

May 25, 2019
May 2019

•   4.2 4 Reviews

near Thrakomakedónes, Attica (Greece)

Από το τέλος της οδού Καστοριάς στους Θρακομακεδόνες μπαίνουμε στο μονοπάτι που ανηφορίζει με ομαλή κλιση και βόρεια κατεύθυνση. Μετά από 900μ θα συναντήσουμε διασταύρωση όπου βρίσκεται η πηγή Βαρελά και θα ακολουθήσουμε πορεία δεξιά προς Κορομηλιά. Σε 1,5 χλμ θα συναντήσουμε χωματόδρομο και θα περάσουμε απέναντι όπου συνεχίζει το μονοπάτι. ***UPDATE: Λόγω πτώσης δέντρων το χειμώνα του 2020, στο τελευταίο τμήμα έχει γίνει παράκαμψη που οδηγεί στο χωματόδρομο. Θα κινηθούμε δεξιά στο χωματόδρομο και σε λίγα μέτρα αριστερά θα δούμε τη συνέχεια του μονοπατιού.*** Σταδιακά μπαίνουμε σε ελατόδασος και κινούμαστε ΒΔ για 1,1χλμ. Θα μπούμε για 50μ σε χωματόδρομο και το μονοπάτι συνεχίζει στα δεξιά μας. Στο σημείο αυτό κινούμαστε σε ένα πολύ όμορφο και πυκνό δασικό τμήμα με πανύψηλα δέντρα. Στο τέλος του μονοπατιού συναντάμε το χωματόδρομο και απέναντι την πηγή Κορομηλιά. Συνεχίζοντας προς Αυγό και σε λιγότερο από 400μ υπάρχει διασταύρωση και μπαίνουμε αριστερά (προς Φλαμπούρι). Αφού περάσουμε την πηγή Κατάρα θα βρεθούμε στο μονοπάτι που κινείται αριστερά από το χωματόδρομο που οδηγεί στο καταφύγιο Φλαμπούρι. Συνεχίζουμε πάνω στην κορυφογραμμή με νότια κατεύθυνση και σε 600μ θα μπούμε στο μονοπάτι αριστερά όπου κατηφορίζει στο σημείο εκκίνησης στους Θρακομακεδόνες. Ευχάριστη και σχετικά εύκολη κυκλική διαδρομή με ομαλή ανάβαση. Το μονοπάτι είναι σαφές και υπάρχουν πινακίδες στα σημεία των διασταυρώσεων.

Καθώς τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των επισκεπτών του Εθνικού Δρυμού της Πάρνηθας μεγαλώνει, ας προσπαθήσουμε να αφήσουμε το μικρότερο δυνατό αποτύπωμά μας σε αυτό το περιβάλλον.

Διαβάστε τον κανονισμό του Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας εδώ:
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΡΥΜΟΥ ΠΑΡΝΗΘΑΣ

Είσοδος μονοπατιού

Photo ofΔιασταύρωση προς Φλαμπούρι και Κορομηλιά-Βρύση Βαρελά Photo ofΔιασταύρωση προς Φλαμπούρι και Κορομηλιά-Βρύση Βαρελά Photo ofΔιασταύρωση προς Φλαμπούρι και Κορομηλιά-Βρύση Βαρελά

Διασταύρωση προς Φλαμπούρι και Κορομηλιά-Βρύση Βαρελά

Διασταύρωση με χωματόδρομο

Είσοδος σε μονοπάτι

Διασταύρωση προς Μπάφι και Φλαμπούρι

Πηγή Κατάρα

Καταφύγιο Φλαμπούρι

Photo ofΔιασταύρωση προς κορυφή Φλαμπουράκι και Θρακομακεδόνες Photo ofΔιασταύρωση προς κορυφή Φλαμπουράκι και Θρακομακεδόνες Photo ofΔιασταύρωση προς κορυφή Φλαμπουράκι και Θρακομακεδόνες

Διασταύρωση προς κορυφή Φλαμπουράκι και Θρακομακεδόνες

Πηγή Κορομηλιά

• Photo of Giorgos Sak
    Giorgos Sak Nov 4, 2019

Πολύ ωραία διαδρομή . Οι πληροφορίες ήταν ακριβείς και κατατοπιστικές .
    Το καλύτερο σημείο ήταν το ελατοδασος .

Χρειάζεται καλή φυσική κατάσταση για και υπολογίστε οτι θα χρειαστεί ένα τρίωρο. Το ποιο δύσκολο κομμάτι είναι η 1η ώρα που έχει και την μεγαλύτερη υψομετρική διαφορά. Μετά γινεται πιο ήπια και ευχάριστη διαδρομή.

• Photo of ahar
    ahar Jan 7, 2021

η ωρια κλασσικη διαδρομη για να ανέβει κανεις στο φλαμπουρι απο την οδο καστοριας .

• ΜΑΡΙΑ ΖΗΛΑΚΑΚΗ Sep 5, 2021

Το κάνω μερικές φορές κάθε χρόνο. Πολύ καλή και σαφής παρουσίαση.

• Photo of Ioannis Mountaneas
    Ioannis Mountaneas Sep 5, 2021

Δυστυχώς το πρώτο και το τελευταίο τμήμα της διαδρομής αποτεφρώθηκε από την πυρκαγιά του Αυγούστου 2021.

• EVA 49 Feb 6, 2022

Πολύ καλή διαδρομή πλέον όμως τι μεγαλύτερο μέρος είναι κομμένο. Ακολουθήσαμε το μονοπάτι μεχρι φλαμπουρι και στην επιστοφη γυρίσαμε από το ίδιο μονοπάτι καθώς από την άλλη πλευρά είχε αρκετό χιόνι και απάτητο.