Parnitha 15/05/2022 Πάρνηθα Μόλα - Λημικό - Σαλονίκι - Μόλα

Photo ofParnitha 15/05/2022 Πάρνηθα Μόλα - Λημικό - Σαλονίκι - Μόλα Photo ofParnitha 15/05/2022 Πάρνηθα Μόλα - Λημικό - Σαλονίκι - Μόλα Photo ofParnitha 15/05/2022 Πάρνηθα Μόλα - Λημικό - Σαλονίκι - Μόλα

May 15, 2022
May 2022

near Párnis, Attica (Greece)

Με έναρξη τον Άγιο Πέτρο Μόλας κατευθυνόμαστε προς το χωματόδρομο με την μπάρα ΒΔ. Αφού περπατήσουμε λίγα μέτρα βρισκόμαστε στο πλατό της Μόλας και βλέπουμε την πινακίδα προς Λημικό. Σε 200μ αφήνουμε το χωματόδρομο και μπαίνουμε στο μονοπάτι δεξιά. Το μονοπάτι μετά από λίγο αρχίζει και κατηφορίζει ομαλά μέσα σε πολύ όμορφο ελατόδασος. Μετά από 3 χλμ περίπου θα έχουμε βγει από το ρέμα και δεξιά μας βρίσκεται το εκκλησάκι του Αγ. Γεωργίου. Συνεχίζοντας ΒΔ το μονοπάτι καταλήγει στον πύργο Λημικού.

Επιστρέφουμε από τα ίδια και σε 300μ περίπου θα μπούμε στο μονοπάτι προς Σαλονίκι με ΒΑ κατεύθυνση. Η κατάβαση συνεχίζεται ομαλά και μετά από 2,2χλμ θα έχουμε προσεγγίσει το οροπέδιο στο Σαλονίκι. Ακολουθώντας το χωματόδρομο θα διασχίσουμε το μεγάλο οροπέδιο και σε 2χλμ η πορεία γίνεται νότια. Εκεί, σε λίγα μέτρα στα αριστερά μας θα δούμε σημάδια από το μονοπάτι το οποίο θα ακολουθήσομε ΝΑ. Αφού ανηφορίσουμε για λίγο, θα περάσουμε ένα σημείο με βράχια και στη συνέχεια θα κατηφορίσουμε μέχρι τη διασταύρωση για Βρόκολι και Μόλα.

Ακολουθούμε πορεία προς νότο για την επιστροφή μας, ανηφορίζοντας σε δασικό τμήμα για 1,7χλμ μέχρι το χωματόδρομο. Το μονοπάτι συνεχίζει απέναντι για άλλη τόση απόσταση μέχρι τη Μόλα.

Πεζοπορική διαδρομή, γενικά εύκολη χωρίς μεγάλες υψομετρικές και με επαρκή σηματοδότηση στα μονοπάτια.

Καθώς τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των επισκεπτών του Εθνικού Δρυμού της Πάρνηθας μεγαλώνει, ας προσπαθήσουμε να αφήσουμε το μικρότερο δυνατό αποτύπωμά μας σε αυτό το περιβάλλον.

Διαβάστε τον κανονισμό του Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας εδώ:
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΡΥΜΟΥ ΠΑΡΝΗΘΑΣ

Άγιος Πέτρος Μόλα

Χωματόδρομος

Είσοδος στο χωματόδρομο με τη μπάρα

Μόλα

Το πλατό στη Μόλα

Είσοδος σε μονοπάτι

Η είσοδος στο μονοπάτι προς Λημικό

Άγιος Γεώργιος

Το εκκλησάκι του Αγ. Γεώργιου

Λημικό

Ο πύργος Λημικού

Διασταύρωση

Διασταύρωση προς Σαλονίκι

Το πλατό με το πηγάδι στο οποίο διασταυρώνονται μονοπάτια από Αυλώνα και Σαλονίκι

Σαλονίκι

Το μεγάλο οροπέδιο στο Σαλονίκι

Είσοδος σε μονοπάτι

Διασταύρωση

Διασταύρωση με μονοπάτι προς Βρόκολι και προς Μόλα

Διασταύρωση με χωματόδρομο. Η συνέχεια στο μονοπάτι ακριβώς απέναντι

• Photo of argyris rammstein
    argyris rammstein Oct 21, 2022

Την έκανα σήμερα 20-10-22 σε ευχαριστώ πολύ, ήταν πολύ καλή διαδρομή και με καλή σήμανση σε κάποια μικρά σημεία είναι δύσκολα και γενικά εύκολη δύσκολη διαδρομή δεν την υποτιμάμε ποτέ.