Πάρνηθα Τελεφερίκ- Χούνη- Φλαμπούρι-Μόλα- Λυκοποριά- Μπαφι- Τελεφερίκ

Photo ofΠάρνηθα Τελεφερίκ- Χούνη- Φλαμπούρι-Μόλα- Λυκοποριά- Μπαφι- Τελεφερίκ Photo ofΠάρνηθα Τελεφερίκ- Χούνη- Φλαμπούρι-Μόλα- Λυκοποριά- Μπαφι- Τελεφερίκ Photo ofΠάρνηθα Τελεφερίκ- Χούνη- Φλαμπούρι-Μόλα- Λυκοποριά- Μπαφι- Τελεφερίκ

July 16, 2021
July 2021

near Thrakomakedónes, Attica (Greece)

Η διαδρομή είναι κυκλική απλά δεν γράφτηκε ολόκληρη. Όλη η διαδρομή είναι επαρκώς σημασμένη ξεκινώντας με τον χωματόδρομο δίπλα στο πάρκινγκ του τελεφερίκ, συνεχίζει μέσα στο φαράγγι στην διασταύρωση μετά απο 3χλμ περίπου αφήσαμε την κόκκινη σήμανση και στρίψαμε δεξιά στο μονοπάτι με την μπλέ, ακολουθήσαμε τον δύσκολο αλλά συντομότερο δρόμο για το Φλαμπούρι (υπάρχει ταμπελίτσα) Στην διαδρομή συναντήσαμε 3 πηγές νερού (η πηγή στο Φλαμπούρι, η κυρά δεν είχε νερό αυτή την εποχή οι 2 στην Μόλα είχαν). Για την Μόλα ακολουθήσαμε την άσφαλτο και στην συνέχεια μπήκαμε σε μονοπάτι με κόκκινη σήμανση στην αριστερή μεριά του δρόμου. Μετά την Μόλα ακολουθήσαμε μονοπατι για Σκιπιζα και στην διασταύρωση πήγαμε δεξιά για Σκιπιζα αλλα εν τέλει γυρίσαμε πίσω στα μισά και πήραμε την άλλη κατεύθυνση όπου μας ανέβασε στον Αγ Γεώργιο και πίσω απο την εκκλησία πήραμε μονοπατι με κόκκινη σήμανση για να καταλήξουμε στο καταφύγιο Μπάφι. Από εκεί πήραμε το μονοπάτι με κόκκινη σήμανση που κατηφορίζει προς το ρέμα και περάσαμε στην απέναντι μεριά. Εν τέλει καταλήξαμε παλι στο Χούνη και στα τελεφερίκ απο τον ίδιο δρόμο.