Πάρνηθα. Φυλή - ρέμα Θεοδώρας - μονή Κλειστών - μονοπάτι Γιαννούλας - Φυλή

Photo ofΠάρνηθα. Φυλή - ρέμα Θεοδώρας - μονή Κλειστών - μονοπάτι Γιαννούλας - Φυλή Photo ofΠάρνηθα. Φυλή - ρέμα Θεοδώρας - μονή Κλειστών - μονοπάτι Γιαννούλας - Φυλή Photo ofΠάρνηθα. Φυλή - ρέμα Θεοδώρας - μονή Κλειστών - μονοπάτι Γιαννούλας - Φυλή

September 3, 2022
September 2022

near Fylí, Attica (Greece)

Σχετικά απαιτητική διαδρομή με κλίσεις και κάποια δύσκολα περάσματα αλλά σε αποζημιώνει και με το παραπάνω. Πορτοκαλί σήμανση από τη Φυλή εώς και τη διασταύρωση με το μονοπάτι για μονή Κλειστών. Αξίζει να επισκεφθείτε το φρούριο Φυλής που είναι κοντά. Ωστόσο έχοντας πάει αρκετές φορές ακολουθήσαμε τον μονοπάτι με κίτρινη σήμανση και s. Βγαίνοντας στην άσφαλτο στρίψαμε δεξία και κατηφορίσαμε μέχρι το σημείο εκκίνησης 2 μονοπατιών. Για σπήλαιο Πανός και Μονή Κλειστών. Μπλε και στη συνέχεια κόκκινη σήμανση για Μονή Κλειστών. Στη μονή μπορούμε να γεμίσουμε τα παγούρια μας και αφού κατηφορίσουμε περίπου 100-200μ στην άσφαλτο να συναντήσουμε στο αριστερό μας χέρι το μονοπάτι με μπλε σήμανση που θα μας οδηγήσει στη Φυλή. Η διαδρομή έχει σκιά σε περισσότερη από τη μισή της έκταση