Wikiloc will stop soon for maintenance

Parnassos 26/12/2019 Παρνασσός Χ/Κ Κελάρια - Λιάκουρα - Χ/Κ Κελάρια

Photo ofParnassos 26/12/2019 Παρνασσός Χ/Κ Κελάρια - Λιάκουρα - Χ/Κ Κελάρια Photo ofParnassos 26/12/2019 Παρνασσός Χ/Κ Κελάρια - Λιάκουρα - Χ/Κ Κελάρια Photo ofParnassos 26/12/2019 Παρνασσός Χ/Κ Κελάρια - Λιάκουρα - Χ/Κ Κελάρια

December 26, 2019
December 2019

near Kalívia, Central Greece (Greece)

Χειμερινή ανάβαση στη Λιάκουρα με εκκίνηση και τερματισμό το parking του Χ/Κ Παρνασσού. Ανηφορίζουμε με NA κατεύθυνση και αφού έχουμε διανύσει περίπου 1 χλμ και 250μ υψομετρικής βρισκόμαστε στη θέση Κελάρια στα 1950μ. Συνεχίζοντας με ΝΑ κατεύθυνση ανηφορίζουμε από τη δεξιά πλευρά της πίστας και έχοντας αριστερά τους πυλώνες των lifts μέχρι το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία στα 2200μ. Εδώ τερματίζουν τα lifts και στα δεξιά μας βλέπουμε το Γεροντόβραχο. Συνεχίζοντας ΝΑ θα περάσουμε από τις πόρτες και θα βρισκόμαστε στο διάσελο όπου βρίσκεται η ΒΔ απόληξη της Τουμπόραχης και με καθαρό καιρό θα μπορούμε να διακρίνουμε ΝΑ τη Λιάκουρα. Έχοντας στα δεξιά μας της Τουμπόραχη, τραβερσάρουμε ενώ ταυτόχρονα κατηφορίζουμε για περίπου 700μ απόστασης και στη συνέχεια η κατεύθυνση γίνεται Ανατολική μέχρι τη βάση της Λιάκουρας. Η ανάβαση έγινε σχεδόν direct με χρήση κραμπόν πιολέ λόγω του παγωμένου χιονιού. Επιστροφή από τα ίδια. Σημειώνεται ότι η διαδρομή δεν κινείται πάντα πάνω στα καταγεγραμμένα μονοπάτια καθώς το χιονισμένο πεδίο και η ποιότητα του χιονιού επιτρέπει σε κάποιες περιπτώσεις την παράκαμψή τους.