Parkeerterrein paal 21/ Turfveld.

March 7, 2021
March 2021

near De Koog, Noord-Holland (Nederland)

Mooie wandeling vanaf het parkeerterein van paal 21. Door het bos richting de Koog. Kleinstukje over de ruijslaan en dan het bos weer in. Lopend over de smalle paadjes. Halverwege een pad door de duinen richting het strand. Net voor de strandopgang links het pad nemen naar parkeerterrein van paal 17. Bij paal 17 het strand op naar paal 15. Bij paal 15 het strand weer af op naar het Turfveld. Dan zit je op 8 km. Tijd voor een rust pauze. Hier kun je een patatje of koffie halen.
We gaan verder via de Biesbos pad. En zijn op de terug weg. Via het Blekersvalei kom ik weer op het strand (helaas het duinpad is afgesloten van 1 maart tot september) weer een stukje over het strand en tussen paal 17 en 19 de duinen weer in voor het pad wat uitkomt op het Kooger strand. We lopen door en achter het Juliana hotel in de hoek van het parkeerterrein is een trappetje dat leidt naar het bos achter de Koog deze uitlopen en je komt weer bij je startpunt.