Pardanchinos: Oset-Andilla-La Pobleta-Artaj (PR-CV 449 i part 424)

October 9, 2022
October 2022

near Artaj, Valencia (España)

GPS Suunto Ambit 2S: +840m
Punts conflictius:
-Km 3,1: No hi ha senda, seguim les marques del PR però l’abundant vegetació fa que en cert purt les perda de vista. La vegetació dificulta avançar i cal anar fent camí fins trobar la senyal del km 3,6.
-Km 10,6: Error, me n’isc del PR i vaig un tram per la pista. Poc després d’aplegar a la pista forestal cal buscar la senda a la dreta prop de la senyal i que enllaçaria pel km 11,4.
-Km 14,7: En la plaça de la Muralla agafar el C/Casas Nuevas. Jo vaig anar pel C/Mayor però estava tallat per obres l’arc que dona accés a seguir la ruta i em va costar tornar enrere.
-Km 15,1: Després d’eixir dels carrers asfaltats girar a la dreta en el primer camí, ací abandonem el PR (primer em vaig equivocar i vaig seguir-lo) per a anar a La Pobleta i en el pont enllacem amb el GR-10, ja que el PR baixa directament a la creu de San Sebastián.
-Km 25,5: Al final de l’Av/Rambla abandonem el PR seguint recte pel Camí La Dehesa que ens du fins al dipòsit d’incendis proper a Pardanchinos.