Paratges de la font Roca Barcelona i dels noguers de Llavanera

Photo ofParatges de la font Roca Barcelona i dels noguers de Llavanera Photo ofParatges de la font Roca Barcelona i dels noguers de Llavanera Photo ofParatges de la font Roca Barcelona i dels noguers de Llavanera

March 18, 2024
March 2024

near Crespià, Catalunya (España)

Ruta circular. Camí de la font trobem un petit desviament que ens portarà cap a un antic forn de calç. Després de visitar aquesta curiositat reculem pel mateix camí i ens dirigim cap a font Roca Barcelona per una baixada força pronunciada i amb pedra solta.
Tot el que baixa puja, i passada la font ens enfilarem per un altre camí fins a cal xic, on hi ha un excel·lent mirador panoràmic amb vistes al Mont. D'aquí marxem cap al llogarret de Llavanera: 4 o 5 espectaculars masos i unes extenses plantacions de noguers.
Ara anem cap al camí de l'hostal nou, i intentem arribar fins el pi de Llavanera, però el camí està bloquejat per unes piles inmenses de llenya. Ho deixem per una altra ocasió i després de creuar el bosquet de can nas de gos acabem la ruta al mateix lloc on l'hem iniciat.