Paratge de la Tudela des de Cadaqués

Photo ofParatge de la Tudela des de Cadaqués Photo ofParatge de la Tudela des de Cadaqués Photo ofParatge de la Tudela des de Cadaqués

August 22, 2021
August 2021

near Portlligat, Catalunya (España)

L’excursió l’hem començat des d’aprop del Pàrquing Bus – Far Cap de Creus, degut a que hi havia restriccions d’accés al pàrquing del paratge de la Tudela a l’agost del 2021, però es pot accedir al pàrquing amb cotxe si s’arriba abans de les 9:30 del matí. També hi ha disponible un autobús que va des del pàrquing fins al far del Cap de Creus, el qual para davant l’accés del paratge de Tudela.

Hem deixat el cotxe aparcat just abans de l’accés restringit amb càmera i hem anat caminant per la carretera que porta fins al far del cap de creus, fins a arribar a l’entrada del pàrquing del paratge de la Tudela.

Hem girat direcció cap al pàrquing, camí abaix fins a l’accés, on ens hem trobat un punt d’informació.

Tot el camí està indicat, és més, no et pots desviar gaire del camí, ja que està protegit. Al final del camí ens trobem amb una petita cala on ens podem refrescar i ja tornem pel mateix camí fins al cotxe.

Accés al pàrqing del paratge de la Tudela