Photo ofΠαραλία Χρυσή Ακτή (Ντιβάρι) - Παλαιόκαστρο - σπηλιά Νέστορα - παραλία Βοϊδοκοιλιά - παραλία Χρυσή Ακτή Photo ofΠαραλία Χρυσή Ακτή (Ντιβάρι) - Παλαιόκαστρο - σπηλιά Νέστορα - παραλία Βοϊδοκοιλιά - παραλία Χρυσή Ακτή Photo ofΠαραλία Χρυσή Ακτή (Ντιβάρι) - Παλαιόκαστρο - σπηλιά Νέστορα - παραλία Βοϊδοκοιλιά - παραλία Χρυσή Ακτή

-29 ft
July 7, 2021
July 2021

near Petrochóri, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από το τέλος της παραλίας της χρυσής ακτής ή αλλιώς Ντιβάρι και συγκεκριμένα από το τελος του χωματόδρομου, όπου μέχρι εκεί μπορείς να πας με το αυτοκίνητο. Είναι εμφανές το σημείο της αρχής του μονοπατιού. Εκεί υπάρχει μια ταμπέλα που φαίνεται και στη φωτογραφία, όπου μπορείς να πας αριστερά για Παλαιόκαστρο και δεξιά για Βοϊδοκοιλιά. Εμείς διαλέξαμε να πάμε πρώτα ανηφορικά στο κάστρο και να αφήσουμε το εύκολο κομμάτι για το τέλος. Η ταμπέλα έλεγε 45' για το κάστρο αλλά εμείς φτάσαμε σε λιγότερο από μισή ώρα. Είναι μια πάρα πολύ ωραία διαδρομή με θέα τη θάλασσα και το νησί Σφακτηρία. Το κάστρο είναι πολύ όμορφο με απίστευτη θέα και φτάνοντας στην κορυφή υπάρχει ένα σημείο με θέα την Βοϊδοκοιλιά. Από ψηλά φαίνεται υπέροχη η παραλία. Το κατέβασμα είναι αρκετά απότομο και δύσκολο (έχασα κάπου το GPS γι αυτό στο σχεδιάγραμμα έχει μία γραμμή κάθετη). Έχει κάποια σημεία με σιδερένιες λαβές και σκοινί που βοηθάνε πολύ κυρίως για όσους επιλέξουν να το ανεβουν. Προτείνουμε το κατέβασμα ειδικά αν κάνει ζέστη. Λίγο πιο κάτω συναντήσαμε τη σπηλιά του Νέστορα όπου μπορείς να σταματήσεις για λίγη δροσιά. Είναι πολύ ωραία και με ωραία θέα τη Βοϊδοκοιλιά. Λίγο πιο κάτω μπαίνεις σε μονοπάτι με άμμο. Το μέρος είναι ειδυλλιακό, μοιάζει με εξωτική παραλία και σε αποζημιώνει 100%. Μετά τη βουτιά γυρίσαμε από μονοπάτι δίπλα στην λιμνοθάλασσα όπου είναι εντελώς βατό και επίπεδο.