ΑΓΡΑΦΑ: Καροπλέσι - Παπαδημητρης (1932μ) - Πουλί (1841μ) - Καμάρια

Photo ofΑΓΡΑΦΑ: Καροπλέσι - Παπαδημητρης (1932μ) - Πουλί (1841μ) - Καμάρια Photo ofΑΓΡΑΦΑ: Καροπλέσι - Παπαδημητρης (1932μ) - Πουλί (1841μ) - Καμάρια Photo ofΑΓΡΑΦΑ: Καροπλέσι - Παπαδημητρης (1932μ) - Πουλί (1841μ) - Καμάρια

February 10, 2024
February 2024

near Karoplési, Thessaly (Greece)

Με τον ΠΟΑ. Χειμερινή ανάβαση, χωρίς χιόνι (πλήν λίγων χιονουρών λίγο κάτω απο τις κορυφές).

Η ανάβαση ξεκίνησε απο το χώρο στάθμευσης του χ. Καροπλέσι και αφού περάσαμε απο την όμορφη πλατεία του χωριού, πήραμε το καλοσηματοδοτημένο μονοπάτι το οποίο κόβει δρόμο σε σχέση με το χωματόδρομο, μέχρι τη διασταύρωση χωματοδρόμων όπου και στάνη. Ακολούθως το μονοπάτι συμπίπτει με το χωματόδρομο, ο οποίος οδηγεί στις ψηλότερες στάνες, κινούμενοι κάτω απο τον κώνο της κορυφής Παπαδημήτρης μέχρι την ανοικτή χαράδρα που ανεβαίνει προς διάσελο, μετά το οποίο στρεφόμενοι βόρεια ανεβαίνουμε εύκολα στην κορυφή.
Ακολούθως κατεβαίνουμε για ελάχιστο απο τα ίδια, στρεφόμενοι δυτικά προς την εμφανή κορυφογραμμή προς τις κορυφές Πουλί και Σβόνι. Το μονοπάτι της κορυφογραμμής είναι καλής βατότητας και ομαλό γινόμενο έντονα ανηφορικό για την ανάβαση στην κορυφή Πουλί. Η κατάβαση απο την κορυφή αρχικά κατεβαίνουμε την χορταριασμένη πλαγιά Β-ΒΔ και ακολούθως μπαίνουμε σε μικρό λούκι στη βάση του οποίου κατεβαίνουμε επί των Δ καταπτώσεων της κορυφής. μέχρι να βγούμε πάλι στην ομαλή, πλέον κορυφογραμμή, την οποία ακολουθούμε απο τη Β πλευρά της κατεβαίνοντας προς το διάσελο με τη Σβόνι, απο όπου διέρχεται και ο χωματόδρομος, τον οποίον ακολουθούμε προς τα αριστερά μέχρι πάνω απο τον οικισμό, στον οποίον κατεβαίνουμε απο την χορτριαμένη πλαγιά, όπου και η παροχή νερού, λίγο πάνω απο την στάνη στην είσοδο του οικισμού.

Ο χώρος στάθμευσης

Ξέφωτο

Πινακίδα

που βρίσκουμε αφού περάσουμε βρύση. Λιγο μετά την πινακίδα μπαίνουμε στο μονοπάτι δεξιά.

Διασχίζουμε το χωματόδρομο

προχωράμε εμπρός προς τη στάνη

περνάμε αριστερά απο τα βραχάκια

Ξανά στην κορυφογραμμή

Στο δασικό δρόμο

προς τα αριστερά

πριν απο αυτό το λάστιχο με το νερό