Photo ofPANAYIR İSKELESİ - POLİÇE LİMANI - KIYIKÖY (ROTA -2 ) (İSTANBUL KUZEY ORMANLARI YOLU ) ) Photo ofPANAYIR İSKELESİ - POLİÇE LİMANI - KIYIKÖY (ROTA -2 ) (İSTANBUL KUZEY ORMANLARI YOLU ) ) Photo ofPANAYIR İSKELESİ - POLİÇE LİMANI - KIYIKÖY (ROTA -2 ) (İSTANBUL KUZEY ORMANLARI YOLU ) )

August 13, 2020
June 2020

near Büyüksakiskelesi, Kırklareli (Türkiye)

Viewed 1957 times, downloaded 14 times

Panayır İskelesi Koyu Kışlacık Köyü'nde, ilçe merkezine 47 km mesafede bulunuyor. Diğer koylara nazaran daha iyi korunduğu belli olan Panayır İskelesi Koyu'nun, 20 metre genişliğinde ve yaklaşık 200 metre uzunluğunda bir kumsalı var. Koyun geri kalan kısmı ise yemyeşil bir ormanla kaplı.

Kayalıklar

PictographBeach Altitude 0 ft

KIYIKÖY

KIYIKÖY KIYIKÖY : Kırklareli’nin Vize ilçesinde yer alan küçük bir Karadeniz köyü Kıyıköy. Küçük tatlı balıkçı tekneleriyle minik bir sahil kasabası da diyebiliriz aslında. Kıyıköy de tıpkı Ağva gibi iki dere arasında yer alan köylerden biri. Hatta kırmızı tuğlalı surları, ahşap ve taştan yapılmış Rum evleriyle neredeyse bir Orta Çağ kasabası. Her yer Türk bayrağı ve Atatürk posterleriyle dolu ve nüfusunun %95’i Beşiktaşlı. Çoğunluğu Selanik göçmeni olan Kıyıköy insanı öyle tatlı, öyle neşeli, öyle hoş sohbet insanlar ki bağrınıza basasınız, bir 70’lik açıp muhabbetin dibine vurasınız geliyor. Gezdiğim gördüğüm onca yer içinde en çok huzur bulduğum yer listesine kafadan bir numara ile girdi. Caminin karşısındaki tekel bayinin camiden daha çok uğrayanının olduğu, ramazanda sadece sahurda değil iftarda da eğlence olsun diye davul çalan Romanlar’ıyla, bu kadar cana yakın bu kadar tok gözlü esnafı, bu kadar yardımsever ve iyi niyetli köy halkını bir arada hiçbir yerde görmemiştim sanırım.

Panayır İskelesi

Panayır İskelesi Kışlacık Köyü'nde, ilçe merkezine 47 km mesafede bulunuyor. Diğer koylara nazaran daha iyi korunduğu belli olan Panayır İskelesi Koyu'nun, 20 metre genişliğinde ve yaklaşık 200 metre uzunluğunda bir kumsalı var. Koyun geri kalan kısmı ise yemyeşil bir ormanla kaplı. Gözlerden uzak olması burayı kamp ve karavan turizmi için oldukça elverişli bir hale getirmiş. Kamping alanı dışında kısıtlı ve çok özenli olmayan sezonluk tesisler de bulabilmek mümkün Panayır İskelesi Koyu'nda Poliçe Koyu'ndan sonra İğneada yönüne doğru devam ettiğinizde, eşsiz güzelliği ile karşılar sizi Panayır İskelesi Koyu. Kamp ve karavan tutkunlarının, ayrıca motor guruplarının sıklıkla uğradığı adreslerden biridir. Oldukça berrak ve temiz bir denize sahip olan Panayır İskelesi Koyu'nda, yer yer denize kaymış kıyı oluşumları görülebiliyor. Panayır İskelesi Koyu, kalkan balığı avcılarının da uğrak noktalarından biri. Kıyıköy'e yürüme mesafesinde bulunan Panayır İskelesi Koyu, keşfedilmemişliğin verdiği güzellikle, Karadeniz'in uçsuz bucaksız ve hırçın dalgalarının manzarası ile büyülüyor insanı. Eğer yolunuz Kıyıköy'e ya da İğneada'ya düşerse, Panayır İskelesi Koyu'nu da gezi listenize eklemeyi lütfen ihmal etmeyin. Panayır iskelesi trakyanın karadenizle buluştuğu, kumsalının çok güzel olduğu ve aynı zamanda kamp için ideal biryer olarak öne çıkmaktadır. Son zamanlarda biraz fazla ünlendiği için kalabalık olabiliyor. Google mapste longoz ormanlarına nasıl giderim diye harita oluşturmaya çalışırken birden panayır iskelesi denilen yerin resimlerine denk geldim. Daha önceden ismini duymuştum ama sıradan bir deniz kıyısı gibi düşünüyodum. Resimlerini görünce buraya gidip görmeliyim dedim. Sizde gidip görünce bana hak vericeksiniz.

PictographBeach Altitude 0 ft

POLİÇE PLAJI

POLİÇE PLAJI Poliçe Koyu'ndan sonra İğneada yönüne doğru devam ettiğinizde, eşsiz güzelliği ile karşılar sizi Panayır İskelesi Koyu. Kamp ve karavan tutkunlarının, ayrıca motor guruplarının sıklıkla uğradığı adreslerden biridir. Oldukça berrak ve temiz bir denize sahip olan Panayır İskelesi Koyu'nda, yer yer denize kaymış kıyı oluşumları görülebiliyor. Panayır İskelesi Koyu, kalkan balığı avcılarının da uğrak noktalarından biri. Kıyıköy'e yürüme mesafesinde bulunan Panayır İskelesi Koyu, keşfedilmemişliğin verdiği güzellikle, Karadeniz'in uçsuz bucaksız ve hırçın dalgalarının manzarası ile büyülüyor insanı. Eğer yolunuz Kıyıköy'e ya da İğneada'ya düşerse, Panayır İskelesi Koyu'nu da gezi listenize eklemeyi lütfen ihmal etmeyin. Panayır iskelesi trakyanın karadenizle buluştuğu, kumsalının çok güzel olduğu ve aynı zamanda kamp için ideal biryer olarak öne çıkmaktadır. Son zamanlarda biraz fazla ünlendiği için kalabalık olabiliyor. Google mapste longoz ormanlarına nasıl giderim diye harita oluşturmaya çalışırken birden panayır iskelesi denilen yerin resimlerine denk geldim. Daha önceden ismini duymuştum ama sıradan bir deniz kıyısı gibi düşünüyodum. Resimlerini görünce buraya gidip görmeliyim dedim. Sizde gidip görünce bana hak vericeksiniz.

• Photo of mel6677
    mel6677 Nov 2, 2020

Bu rotayı Karadeniz Sahili boyunca Sakarya ya kadar ulaşmak için yaptık. Yani Karadeniz - Sakarya hattının bir rotası.
    Denizi manzarası bol bir rota. Keyifli yürüyüşler dilerim.