Παλιογέφυρο,ρέμα Παλιοπρίονο,Πριόνια, Μπάρα,Χρούπα

Photo ofΠαλιογέφυρο,ρέμα Παλιοπρίονο,Πριόνια, Μπάρα,Χρούπα Photo ofΠαλιογέφυρο,ρέμα Παλιοπρίονο,Πριόνια, Μπάρα,Χρούπα Photo ofΠαλιογέφυρο,ρέμα Παλιοπρίονο,Πριόνια, Μπάρα,Χρούπα

May 8, 2021
May 2021

near Arkochóri, Central Macedonia (Greece)

Μέσα στο ρέμα που πάει Πριόνια ήταν αρκετά δύσκολο με τους πεσμένους κορμούς και με την χαμηλή βλάστηση. Τελικά το αφήσαμε και δεν φτάσαμε μέχρι τα Πριόνια γιατί όσο πλησιάζαμε η βλάστηση ήταν όλο και πιο χαμηλή και με τις τεράστιες κοτρόνες δεν μπορούσαμε να πάμε με μεγάλη ταχύτητα. Με λίγα λόγια θα μας νύχτωνε...Στην πρώτη φωτογραφία μια Κίσσα η οποία δεν μπορούσε να πετάξει

• Photo of ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΨΑΡΡΑΣ
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΨΑΡΡΑΣ May 9, 2021

Μέσα στο ρέμα, όντως, πολύ δύσκολα. Εγώ έπεσα δυο φορές, από τη γλίτσα που είχαν οι πέτρες, χτύπησα στο γόνατο και το χέρι και βγήκα άρον άρον στον δρόμο προς βουλογκες

αμά πόζα το πουλί!!!

• Photo of Mihalis Del
    Mihalis Del May 9, 2021

Πραγματικά δεν αξίζει μέσα από το ρέμα ,μπορεί να μην χτυπήσαμε γιατί πηγαίναμε πολύ αργά αλλά τις γρατσουνιές από τα κλαδιά δεν τις γλιτώσαμε... Δε μπορούσε να πετάξει το πουλί και πρόλαβα και το έβγαλα φωτογραφία. Φυσικά και δεν ήξερα την ονομασία του με εφαρμογή που τα αναγνωρίζει από φωτογραφία τη βρήκα.