Παλιό γεφύρι Βοϊδομάτη ( Κλειδωνιάς ) - Γεφύρι Πάπιγκου ( Αρίστη ) 21-8-2022

Photo ofΠαλιό γεφύρι Βοϊδομάτη ( Κλειδωνιάς ) - Γεφύρι Πάπιγκου ( Αρίστη ) 21-8-2022 Photo ofΠαλιό γεφύρι Βοϊδομάτη ( Κλειδωνιάς ) - Γεφύρι Πάπιγκου ( Αρίστη ) 21-8-2022 Photo ofΠαλιό γεφύρι Βοϊδομάτη ( Κλειδωνιάς ) - Γεφύρι Πάπιγκου ( Αρίστη ) 21-8-2022

August 21, 2022
August 2022

•   5 2 Reviews

near Kalývia Kleidoniás, Epirus (Greece)

Πρόκειται για μια εύκολη διαδρομή η οποία κινείτε σχεδόν παράλληλα ( όχι μέσα από το ποτάμι ) με τον ποταμό Βοϊδομάτη
Είναι μια διαδρομή συνολικού μήκους ( πάνε έλα ) 12 χιλιομέτρων που …εμείς την κάναμε σε 4 ώρες από Κλειδωνιά προς Αρίστη ….γιατί …βγάλαμε 8.500 φωτογραφίες και απολαύσαμε όλο το μαγευτικό τοπίο
Κανονικά χρειάζεσαι περίπου 2 με 2,5 ώρες για να κάνεις όλη την διαδρομή ( πάνε έλα )
Μην αμελήσετε να επισκεφτείτε την μονή του 17 αιώνα Αγ. Ανάργυροι που βρίσκεται περίπου στην μέση της διαδρομής . Το τραγικό είναι ότι τις αγιογραφίες του 17ου αιώνα ….κάποια δίποδα δεν τις σεβάστηκαν και φρόντισαν να τις καταστρέψουν
Σε κάποιο σημείο της διαδρομής θα δείτε επιγραφή ‘’ΒΡΑΧΟΣΚΕΠΗ ΚΛΕΙΔΙ ‘’ θα συμβούλευα να μην πάτε γιατί είναι ένα πολύ απότομο (πολύ μικρό σε μήκος) και έντονη σάρα μονοπάτι το οποίο σε βγάζει σε ένα κοίλωμα του βράχου το οποίο είναι κλειστό από τις αρχές και πολύ επικίνδυνο γιατί έχει πτώσεις πετρών …μην πάτε ….αρκεστείτε στις δικές μου φωτογραφίες
Στην διαδρομή θα δείτε πολλές φορές φουσκωτές βάρκες με εταιρίες που κάνουν Rafting με κόστος 35 ευρώ το άτομο ( μια καλή ιδέα είναι να κάνετε το μονοπάτι με τα πόδια μέχρι την Αρίστη και να επιστρέψετε στην Κλειδωνιά με βάρκα )
Στην επιστροφή διαλέξαμε μια από τις πολλές όμορφες ‘’παραλίες ‘’ του ποταμού για να κάνουμε και μπάνιο μας σε πολύ παγωμένα νερά ( από 6 έως 12 βαθμούς κελσίου ) Άλλωστε είναι γνωστό ότι ο Βοϊδομάτης έχει το περισσότερο παγωμένο νερό από όλα τα ποτάμια της Ελλάδας
Στο μέσο της διαδρομής υπάρχει και πηγή που αναβλύζει δροσερό νερό και είναι πόσιμο . Θέλει όμως λίγο προσοχή για να την διακρίνετε …μέσα από βράχο αναβλύζει δίπλα στην κοίτη του ποταμού

Παλιό Γεφύρι Βοϊδομάτη

Γέφυρα Βοϊδομάτη (Κλειδωνιά)

Θέα Παραλία

Θέα

Πυριτόλιθος

null

Διασταύρωση με άσφαλτο για το γεφυρι Πάπιγκο

Γεφύρι Πάπιγκου (Αρίστη)

• Photo of Ηλίας Λευκόπουλος
    Ηλίας Λευκόπουλος Aug 23, 2022

Άριστη επιλογή για χαλάρωμα και μπάνιο στον παγωμένο Βοϊδομάτη κλείνοντας όμορφα ένα τριήμερο στην Τύμφη

• Photo of stergios zarogiannis
    stergios zarogiannis Aug 25, 2022

Πανέμορφη διαδρομή . φοβερές εναλαγές τοπίου , επίγειος Παράδεισος.