Palafrugell-Pedra Rapinya-Puig Pelegri-Palafrugell

Photo ofPalafrugell-Pedra Rapinya-Puig Pelegri-Palafrugell Photo ofPalafrugell-Pedra Rapinya-Puig Pelegri-Palafrugell Photo ofPalafrugell-Pedra Rapinya-Puig Pelegri-Palafrugell

April 7, 2023
April 2023

near Palafrugell, Catalunya (España)

RUta facil i semicircular. Sortim de Palafrugell direccio a Ermedas petit poble d un sol carrer on hi trobarem l esglesia de Sant Ramon d Ermedas i just devant la Torre del Mas Fina, atravesem tot el poble fins aaarribar a la Pedra Rapinya situada en una llosa Granitica anomenada esquena d Elefant de uns 30metres de llargada es creu era una antiga pedrera entre els segles XIV i XVI, i que esta dins del Pla Especial de Proteccio d Intervencio del Patrimoni la que seria la " PEPIPH ".
tornem enrera fins el cami d on veniem i seguim el trac fins arribar al Puig Pelegri, el ultim tros de la pujada al cim n gairebe no hi ha cami s ha d intuir o anar seguin el trac. un cop a dalt del cim de 120 metres hi trovereu unes bones vistes de la zona, cal a dir que hi ha algun arbre que no ens deixa veure el bosc.
baixem del cim ja direccio de tornada cap a Palafrugell, fen parada a La Colina del SOL un complex d estiueig que no hem volgut trobar gaire mes informacio pero ja es veu es un mamotreto del bom turistic dels anys 60, sort nomes hi ha aquets.
ARa ja si amb les vistes de fons de Palafrugell enfilem els ultims metres fins arribar al punt de sortida.