Pakachin - Emamaghaji - Vaniar پکچین- امام آغاجی - ونیار

Photo ofPakachin - Emamaghaji - Vaniar پکچین- امام آغاجی - ونیار Photo ofPakachin - Emamaghaji - Vaniar پکچین- امام آغاجی - ونیار Photo ofPakachin - Emamaghaji - Vaniar پکچین- امام آغاجی - ونیار

September 9, 2016
September 2016

near Vanyār, East Azerbaijan (Iran)

An easy and close to tabriz tracking via vaniar.

در این برنامه من شرکت نداشتم و گزارش توسط آقای مشک ابادی بشرح زیر تهیه شده است

کوهنوردی پوشیدن یه کفش کوه و بستن یه کوله پشتی سنگین و صعود به یک قله معروف وعکس یادگاری گرفتن برای اثبات صعود اون قله نیست .کوهنوردی آمیخته شدن با کوه ،لذت بردن از خوبیهاش و کنار اومدن ودست و پنجه نرم کردن با سختی ها و نتهاش .کوهنوردی این نیست که به هر ترتیبی شده به یه قله ای صعود کنیم واز این که کوهی را به زیر پا کشیدیم احساس غرور کنیم گروه کوهنوردی آذربایجان سحر گاه روز جمعه مورخ 95/6/19 جهت کوهپیمائی از ونیار به امام آغاجی از مسیر شرقی کوه دند عازم منطقه شدند برای اجرای این برنامه مینی بوس حامل کوهنوردان پس از رسیدن به ونیار محل تجمع کوهنوردان و حدود دو کیلو متر به طرف خواجه پیش رفتند و باراهنمایی آقای علیاری مسئول برنامه که زمان گذشته این مسیر را طی کرده بودند به راه افتادند پس از یک ساعت کوهپیائی در کنار چشمه که مکان مناسبی برای صبحانه خوردن بود به صرف صبحانه مشغول شدند سپس مسیر را ادامه داده پس از ساعتها کوه پیمائی و گذشتن از دره ها و بلندیها و پستی ها ساعت 12:30 دقیقه به امام آغاجی رسیدند امام آغاجی مکانی است در دل کوه در قسمت شمالی دند که دارای درختان انبوه و چشمه بوده جای مناسبی است برای استراحت و صرف صبحانه ساعت چهار بعد از ظهر به طرف مینی بوس که در روستای پکچین پارک کرده بود رفتند نا گفته نماند که در بین راه همنوردان به خورده هندوانه که آقای علیاری احسان کرده بودند مشغول شده سپس به منازل خودشان مراجعت نمودند .جا دارد از تمامی اعضای محترم گروه خصوصا جناب آقای علیاری مسئول برنامه که زحمت زیادی کشیدند تشکر و سپاسگزار باشیم .