Πάικο: Καστανερή- Καντάστι- Ανεμοράχη- Μεγάλα Λιβάδια

Photo ofΠάικο: Καστανερή- Καντάστι- Ανεμοράχη- Μεγάλα Λιβάδια Photo ofΠάικο: Καστανερή- Καντάστι- Ανεμοράχη- Μεγάλα Λιβάδια Photo ofΠάικο: Καστανερή- Καντάστι- Ανεμοράχη- Μεγάλα Λιβάδια

November 27, 2022
November 2022

near Kastanerí, Central Macedonia (Greece)

Φθινοπωρινή διάσχιση στο όρος Πάικο από Καστανερή. Αρχικά ακολουθούμε κατηφορική πορεία μέχρι το Στραβόρεμα και στη συνέχεια ανηφορίζουμε προς την αλπίκη ζώνη μέχρι την κορυφή Καντάστι, την ψηλότερη του Πάικου. Για να κάνουμε λίγη υψομετρική ακόμα ανεβήκαμε στην Ανεμοράχη αφήνοντας το χωματόδρομο σε αρκετά σημεία. Η πορεία τελειώνει στο βλαχοχώρι Μεγάλα Λιβάδια κόβωντας δρόμο και κινούμενοι εκτός μονοπατιού όπου δυνατόν. Με ΟΑΛΘ

Photo ofΞεκινάμε έξω από το χωριό. Ακολουθούμε τη σήμανση του ημιμαραθωνίου. Photo ofΞεκινάμε έξω από το χωριό. Ακολουθούμε τη σήμανση του ημιμαραθωνίου. Photo ofΞεκινάμε έξω από το χωριό. Ακολουθούμε τη σήμανση του ημιμαραθωνίου.

Ξεκινάμε έξω από το χωριό. Ακολουθούμε τη σήμανση του ημιμαραθωνίου.

Δεξιά κατηφορικά

PictographBridge Altitude 2,467 ft
Photo ofΓεφυράκι που διασχίζει το στραβόρεμα Photo ofΓεφυράκι που διασχίζει το στραβόρεμα Photo ofΓεφυράκι που διασχίζει το στραβόρεμα

Γεφυράκι που διασχίζει το στραβόρεμα

Δεξιά

Αριστερά πάνω

Ξέφωτο στη θέση Πόρτες. Πάμε δεξιά

Δεξιά. Η σήμανση του αγώνα συνεχίζει αριστερά

Photo ofΑριστερά. Παρακάτω περνάμε έξω από μαντρί Photo ofΑριστερά. Παρακάτω περνάμε έξω από μαντρί Photo ofΑριστερά. Παρακάτω περνάμε έξω από μαντρί

Αριστερά. Παρακάτω περνάμε έξω από μαντρί

Photo ofΑριστερά σε μονοπάτι χωρίς πάντα σαφές ίχνος Photo ofΑριστερά σε μονοπάτι χωρίς πάντα σαφές ίχνος Photo ofΑριστερά σε μονοπάτι χωρίς πάντα σαφές ίχνος

Αριστερά σε μονοπάτι χωρίς πάντα σαφές ίχνος

Δίασελο μεταξύ κορυφών Καντάστι και Προφήτη Ηλία

Κορυφή Καντάστι

Δεξιά

Έξοδος σε χωματόδρομο

Χύμα κάτω

Αριστερά στο χωματόδρομο

Στο μονοπάτι για Ανεμοράχη

Photo ofΚορυφή Ανεμοράχη. Κιόσκι και εικονοστάσι Photo ofΚορυφή Ανεμοράχη. Κιόσκι και εικονοστάσι Photo ofΚορυφή Ανεμοράχη. Κιόσκι και εικονοστάσι

Κορυφή Ανεμοράχη. Κιόσκι και εικονοστάσι

Photo ofΔιασχίζουμε το χωματόδρομο και μπαίνουμε χύμα σε δάσος οξιάς Photo ofΔιασχίζουμε το χωματόδρομο και μπαίνουμε χύμα σε δάσος οξιάς Photo ofΔιασχίζουμε το χωματόδρομο και μπαίνουμε χύμα σε δάσος οξιάς

Διασχίζουμε το χωματόδρομο και μπαίνουμε χύμα σε δάσος οξιάς

Έξοδος σε τρακτερόδρομο

Έξοδος σε χωματόδρομο

Κόβουμε δρόμο μπαίνοντας δεξιά σε μονοπάτι